![]() |
Die Gazastrook op A&N
Alsjeblieft, ik vraag om een verbod op Israëliërs die de Palestijnen belachelijk noemen, en een verbod op Palestina-aanhangers die Israëliërs belachelijk noemen. Het wordt hier net een tweede Gazastrook. Fleet Admiral en SimShalom die het opnemen voor de Joden, de anderen die het opnemen voor Palestina. Het loopt uit de hand, en al liep het niet uit de hand, het is vreselijk irritant.
|
Er zijn teveel Israel topics, ja :P
|
Citaat:
ondertussen bij de dread blijven? Die mesjoche twee moeten idd ophouden met kijven, Daarna gaan anderen het enkel inwrijven. En nu zeg ik, Laat ze lekker zeuren, Op één topic. Het zal mij zeker opbeuren! Van de overige Israël-topics worden we bevrijd, Het werd immers een bende. Laten we het hebben over nieuws en actualiteit, In plaats van onze minderwaardige ellende! |
ik ben voor een ban!
|
Er zou helemaal niet zoveel gezeik komen als die SimShalom haar mond eens zou houden, want dat is degene die vijf Israel-topics opent zonder duidelijke stelling zodat ze nauwelijks tot discussie kunnen leiden, behalve discussie die allang in andere Israel-topics is gevoerd.
|
Citaat:
|
Citaat:
*valt Evito's huis binnen met tanks, gevechtshelikopters en bulldozers* :p |
Maar nu serieus. ;)
Ben het er wel mee eens dat we opeens een enorme opleving van dat conflict hadden op A&N, maar dat is toch niet per se negatief? :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jij bent echt het slechtste wat dit forum is overkomen sinds.... ja, sinds.... eigenlijk ben jij gewoon het ergste wat dit forum is overkomen. |
Wat zijn we weer lief voor mekaar....:rolleyes:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:07. |