![]() |
Wat vonden jullie van Ned?
K ben net klaar met mn examen Nederlands (VWO) en ik vond het echt zwaar kl*te. Normaal heb ik niet echt moeite met Nederlands, maar als dit een voldoende wordt... ben ik echt superblij! De teksten waren behoorlijk onbegrijpelijk voor mij...
Wat vonden jullie? |
oh jeee....ik heb zo nederlands (havo) ik wordt nu toch wel een beetje zenuwachtig...
|
ik vond het juist heel erg makkelijk! ze hadden tenminste onderwerpen gekozen die best wel actueel zijn.
Ik moest een 4 halen, en die heb ik zeker wel, dus ik maak me er niet zo'n zorgen om |
Ik heb zometeen ook nog nederlands........word nu ook best wel zenuwachtig... maar succes iedereen nog!!
|
De onderwerpen waren juist niet actueel (ja die van de samenvatting bedoel ik dan he!)
Verder vond ik het op zich wel moeilijk! Kep wel diep nagedacht en zo.. was als eerste klaar! :) Och is vast wel een voldoende... |
kep morgen pas nederlands :o *vmbo* ben benieuwd hoe et zal gaan :D Ksta nu gemiddeld een 8 voor nederlands, dus tkan alleen maar goed gaan morge :P
|
Mwoah, ik vond het behoorlijk lastig. AL dat politieke gezeur... :rolleyes: en dan ook nog die samenvatting. Behoorlijk pittig hoor!
|
HELP haha ik moet zo ook nog nederlands doen -havo- nu ben ik ook zenuwachtig!
|
Citaat:
|
Vond 't prima te doen (y)
|
Zeker goed te doen. Ik had in één keer precies 180 woorden bij de samenvatting. Dus ik was al om half 11 klaar :)
|
naja, ik was ook om half 11 klaar, vond em wel te doen, kheb vast wel een 4.6 wat ik moest halen, kmoet alleen ff de antwoorden vinden
|
Damnz. Die eerste fucking tekst van die Doodstraf en de tijdgeest rooide natuurlijk nergens heen, en dan die wreed onboeiende tekst over die politieke shit, waar ik de helft van de woorden niet eens meer snapte heb ik vast ook wel verneukt. Na goed, ff antwoorden bietsen nakijken en zelfmoord plegen. :D
|
ja!
ik moet ook de antwoorden hebben, maar op examen.nl staan ze nog niet... en ik heb zo economie :( |
Hij was best te doen en precies 180 woorden samenvatting :D Die eerste 4.4 is wel binnen (y)
|
De eerste tekst was nog wel te doen. De meerkeuze en open vragen kon je best goed beantwoorden. Maar de samenvatting was toch best pittig. Alle vier de argumenten kun je in princiepe onder 1 argument samenvatten, dus het leek net of er maar 1 argument was.
Maar ik moet een 4 halen en dat is volgens mij wel gelukt. |
HA! dat was goed voor mn zelfvertrouwen... kom volgens mijn nakijkwerk op een 7.2-7.7 hurray! hopelijk wordt t een 7.7, want volgens mij sta ik dan een 7.5 op mn eindlijst = een 8 :D
HURRAY! |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
WAAR staan de antwoorden??? |
Dat slaat inderdaad als een fiets met een lekke achterwiel. Waar staan in gods to the name die antwoorden behalve in een .pdf bestand, aangezien ik die hier op school niet kan bekijken zondar acrobat to the reader.
|
jah, ik wil ook weten waar je antwoorden kan krijgen zonder dat ze in dat verdomde .pdf staan, want op onze f*cking school kunnen we dat weer niet installeren, dus geef ff een site
|
Citaat:
|
er is een groot nederlandstopic, daar mag je in verder.
|
Ze staan al online op www.eindexamen.nu .. Ik heb tussen de 7,8 en de 8,3 :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:21. |