![]() |
Wolfenstein
hey weet iemand een paar goeie RTCW servers ??? met een lage ping en weet iemand een site waar ik allemaal dingen kan downloaden voor RTCW zoals naamkleurder en zon ding dat alles bij houd alvast bedankt
|
mmm
download voor servers: The All-Seeing Eye (dit is dus een hypahlink! :D) voor rotzooi, mappen enzo ... gare namescripts en nog meer rotzooi moet je HIER zijn... en die alle dingens bij houd is waarschijnlijk een stat progje dat je wilt hebben.. en die kan je HIER downloaden :D zowwwwww |
Citaat:
|
vlaggetje huh.... je bedoelt die van ehm.. die groep gasten van rtcw.co.uk/forums ? ... moet je daar even zoeken.. staat wel ergens hoe het moet... volgens mij heet de thread... forum name tag finished.. maar dat finished kan ook final zijn ofzo
|
en ping gaat niet omhoog :D
wel ff in je config zetten makelog "1" voordat je stats dingetje ggebruikt en virus?? hoe kom je daar nou bij... planetwolfenstein is uiterst betrouwbaar |
Citaat:
|
Gamepoint 1 is een goeie Nederlandse server met (voor mijn ADSL) meestal pings rond de 40-80....
Wel redelijk goede spelers over het algemeen |
Dan lees je dit.. Wolfenstein? Multiplayer? Gwihihi, gaat het dus niet over het goeie ouwe Wolfenstein3d wat je nog gewoon zonder cheats kon uitspelen.. uche uche die goeie ouwe tijd.. ;)
|
Citaat:
Wolf3d rules! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:42. |