![]() |
hep mij
hallo jongens en meiden natuurlijk,
Kunnen jullie mij helpen met mijn onderzoek over spijbelen??? ik wil graag weten of jyullie weleens gespijbeld hebben en wat voor straf jullie hebben gekregen. groetjes morgaine |
Heb weleens gespijbeld. Heb nooit straf gekregen.
|
morgaine says hi
k hoop dat jullie snel ff antwoorden want heb die info hard nodig liefs kusjes morgaine |
Zijn het alleen maar die 2 vraagjes, is wel erg simpel :confused:
Kan je ook zelf wel wat verzinnen :p |
Wel eens gespijbeld, nooit straf gekregen.
"Ik voelde me niet lekker meneer!" (*knipperoogjes*) :rolleyes: |
Gespijbeld zónder straf, en gespijbeld mét straf...
Van beide wat. |
Niet gespijbeld.
|
ik zal eens uitgebreid antwoord gaan geven ;)
wel eens gespijbeld: ja wanneer: meestal eerste uurtjes, of laatste uurtjes, gewoon als ik geen zin meer had gepakt: een paar keer straf: nee, want je lulde je er zo uit. maargoed, IK lulde me er dus zo uit, maar anderen niet, onze straffen zijn: nablijven tot halfvijf, per vak dat je gespijbeld heb. ofwel, je hebt biologie en duits gespijbeld dan kan je straf zijn 2 dagen tot halfvijf op school, en dan krijg je een opdracht voor dat vak, buiten je huiswerk om. als je, naar hun mening te veel heb gespijbeld word je een dagje geschorst + deze opdrachten. als je nog meer wilt weten moet je het maar ff zeggen :) -xxx- wendy |
nog nooit gespijbeld
|
wel is gespijbelt nooit gepakt..... vooral bij nutteloze lessen gespijbelt! geloof dat ik wel 6 hele keren bij gym was
|
Nog nooit gespijbeld ben het 1 keer van plan (sportdag)
Maar ze zeurren nooit. tenzij het te vaak gebeurd |
Ik heb nooit echt gespijbeld, want is het wel spijbelen als de docent het absoluut niet door heeft? ;)
De straf die er normaliter op stond was dat je de volgende 2 ochtenden kon melden om 8 uur, terwijl de reguliere lessen om half 9 begonnen. :) |
Het schooljaar is bijna voorbij en ik heb er niet meer zoveel zin in, dus zo nu en dan slaap ik uit of neem ik een middagje vrij.
Wij hebben op school 'snipperkaarten' als je dan niet naar een studie uur gaat kost het je een snipper (in totaal heb je er 20). Spijbel je één lesuur dan kost het je 2 snippers. Maar als je snipperkaart op is dan moet je het dubbele terug komen (1 uur spijbelen=2 uur terugkomen. |
ik spijbel de laatste tijd steeds vaker maar ben nog nooit betrapt:D *klopt af*
maar daarvoor heb ik ook maar 1 keer gespijbeld:D hehhe xxdelal |
Hmm, ik heb nog nooit straf gehad voor spijbelen. Ik spijbel niet zomaar in het wilde weg ofzo, alleen als het best terechte situaties zijn, of met een waterdichte smoes.
|
jongens bedankt voor t helpen ik laat t jullie zo snel mogelijk weten wat mijn punt was.
ik ben jullie erg dankbaar. nu heb ik nog een vraag zou je verkering nemen met een jongen die junk is geweest en die 5 jaar ouder is????ik wacht op jullie antwoorden. veel liefs kusjes morgaine. t is me opgevallen dat hier weinig jongens zijn of heb ik t mis??????0644878654 smsen mag ook niet bellen want zit op school :D ;) |
Ja, ik heb gespijbeld en heb er nooit straf voor gekregen.
Als ik er wel voor gestraft zou worden, zou ik ook niet spijbelen. |
Citaat:
|
ey je meot gewoon zorgen dat het klasseboek bij je klasgenoten ligt en niemand verder je verlinkt dan kun je in de klusters hem zo ertusseuit naaien, of je laat mensen uit je klas zegge dat je bij de dokter bent en zo gewoon dat ze je nie opschrijven want daarna boeit het nie meer dan zeg ej gewoon ik was er wel of zo
|
Heb 1 keer per ongeluk gespijbeld. Een paar klasgenoten zeiden dat we de volgende dag het eerste uur vrij hadden, maar dat bleek dus niet waar te zijn. De leraar was zo aardig dit niet te melden.
|
Citaat:
|
heb niet echt gespijbeld wel vorig jaar een x dat het heel vaag was of we wel of geen les hadden en een vriendin van me had ook het laatste uur uitval wou ik graag ff met haar mee (zij zit in een andere klas) toen kwam iemand zeggen ja hanneke we hebben wel frans nouja toen had ik zoiets van nou LATER ik ga......
|
In de vierde veel gespijbeld, heb toen niet echt een straf gehad.. mja, bijna van school getrapt, maar gelukkig niet dus :)
(ben gaan spijbelen wegens privé redenen... dus begrepen ze het achteraf wel... :) ) |
spijbelde elke week minstens 3 v/d 5 dagen en nog NOOIT straf gehad.was goed in smoesjes verzinnen :D
|
ehm bedoel wel een paar uur van de dag,niet 3 complete dagen hoor :eek:
|
ehm... keer 1: niet gemerkt :S
keer 2: papa schrijft een briefje :cool: keer 3: niet gemerkt verder blijf ik altijd weg bij duits, maar dat is mar half-illegaal. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:07. |