![]() |
Voor 2 studies inschrijven
Haai daar, even een vraagje, kan je je nou ook inschrijven voor 2 studies inschrijven? Ik bedoel, ik wil geneeskunde studeren, maar stel ik krijg geen plaats, mag ik dan ook een 'back-up' studie hebben? Anders moet ik een heel jaar wachten!:confused:
|
nee je kan je gewoon voor meer studies inschrijven en dan gewoon cancellen
dat doet iedereen die geneeskunde wil doen |
Ja? Dat wist ik niet, hey thnx heel veel!! Je weet het zeker he? :D Nogmaals bedankt!!
|
Ja, klopt. anders kan je niet studeren als je word uitgeloot voor een bepaald estudie. das ook lullig. je mag je altijd voor meerdere studies inschrijven.
|
ja je mag je voor meer studies inschrijven. houdt er alleen wel rekening mee dat je maar met 1 loting (eerlijk) mee kan doen. bv als je met geneeskunde mee loot en je wordt uitgeloot en je hebt biomedischewetenschappen als 2e keus heb je daar veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel minder kans om te worden ingeloot (opzich wel logisch maar voor jou klinkt het dan misschien oneerlijk) maar je hebt dan dus eigenlijk nog een 3e studie nodig die je eventueel zou willen doen.
maar goed..... als je 2e keus studie geen studie is waar voor geloot moet worden hoef je je nergens zorgen over te maken. succes Nora |
THNX!!! *opgelucht*:)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:47. |