![]() |
Ex
Hallo allemaal,
Ik ben verliefd op mijn ex... alleen hij negeert me totaal maakt stomme opmerkingen over en tegen mij... maar ik ben gewoon zo verliefd... ik heb geen idee hoe ik hem uit mn hoofd moet krijgen, of wat ik nu moet doen... moet ik het hem vertellen het is al 3 maanden uit... :( |
Oei, na 3 maanden nog steeds zoŽn sterk gevoel voor je ex, dat is altijd moeilijk. Het klinkt misschien heel afgezaagd en stom, maar het enige wat je kan doen is wachten tot je weer iemand anders ontmoet. Je ex wil duidelijk niets meer met jou, dus je zult hem uit je hoofd moeten zetten. :)
|
nou... moeilijk. Dat hij stomme opmerkingen maakt kan twee dingen beteken:
1) hij wil je echt niet meer 2) hij doet zo, juist omdat hij je nog steeds leuk vindt, maar niet weet wat-ie ermee aanmoet. Je zou m iig kunnen vragen of-ie op wil houden met deze stomme opmerkingen. Doet-ie dit niet, dan is t een loser. Je zou m dan kunnen vragen of-ie je weer wil, maar die kans acht ik dan vrij klein. Doet-ie dit wel voor je, dan zou je m kunnen zeggen dat je m nog leuk vindt. Succes.+ |
Thnx... alleen weet ik niet of ik tegen hem durf te zeggen dat ik hem nog leuk vind... aangezien hij toen hij wist dat een klasgenootje van hem verliefd op hem was hij heel raar ging doen... het is eigenlijk gewoon een E*Kel want hij heeft het uitgemaakt zonder rede en zijn vrienden wisten eerder dattie het uit wou maken dan ik... *zucht* wrom krijg ik hem toch niet uit me hoofd...
Thnxx iig voor de tips!! (y) |
gewoon alle dingen waar je je toch altijd al aan ergerde op ene lijstje zetten
zoals hoe hij bv de pluisjes van zijn sokken tussen zijn tenen uitpeuterde savonds en hoe hij uh...boeren liet die naar ui roken nou...en dan heb je vast van zelf door waarom het beter is dat het uit is... misschien... denk ik |
Citaat:
1. je negeert 2. niet aardig tegen je is 3. over je roddelt 4. je heeft gekwetst (als hij het uit heeft gemaakt) Zet je over 'm heen... want zie jij nu nog een rationele reden voor die verliefdheid? |
*zucht* jah klopt ik MOET hem vergeten... Ik zie ook idd nie in wrom ik hem nog leuk vind! hij doet zo dom!!!!!! *zucht* t word tijd dat ik een andere leuke jonge tegen kom...
Enne thnx voor de tip van dat lijstje zit al bij punt 8 :-S oeps wel veel he?? hahahah |
complicated :o
|
Bij mj is de enige manier om een ex te vergeten ..verliefd te worden op een ander.. maarja alsof je dat zelf in de hand hebt :confused: maar goed.. probeer te bedenken waarom het uit is gegaan... wat zijn slechte dingen ware... en niet in je hoofd te blijven herhalen wat er zo leuk aan hem was enz enz enz
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:02. |