![]() |
orgamse door penetratie
Aloa beste mensen, ben nieuw hier maar wilde ff wat weten, mijn ervaring is dat vrouwen het liefst gestimuleerd worden rondom en op hun clitoris en dan ze hier vaak een orgasme door krijgen. Mijn vraag is dan ook wat er zo lekker is voor een vrouw aan penetratie, ik bedoel het feit dat er 'iets' in je zit zou een voor te stellen reden zijn voor genot, maar buiten dat lijkt het me dat er minder aan te genieten valt dat wanneer de clitoris gestimuleerd word.
oftewel wanneer is pentratie voor een vrouw zo lekker (lekkerder dan bv. beffen) dat ze een orgamse kan krijgen... thanks!! |
orgasme ;)
|
Citaat:
@ bezoekert: www.sexwoordenboek.nl of kijk ff bij de links in het eerste topic van dit forum. |
En dat hoeven we niet hier te bespreken. Er wordt teveel offtopic gegaan de laatste tijd hier...
|
jezus, sorry for asking, heb eens ff het forum doorgelezen maar vond dat er wel dommere vragen opstaan (voor zover vragen dom kunnen zijn) ik bedoel was alleen benieuwd naar ervaringen, als je dit niet intereseerd antwoord dan ook niet.....
|
There are no stupid questions. Only stupid people. :p
Mwjah, tis maar net waar je zin in hebt he. En het verschilt ook van persoon tot persoon. |
Citaat:
Maar een serieus antwoord op deze vraag is lastig. Wanneer is iets lekker? Beetje lastig te omschrijven... |
Daar vraag je me wat. Ik vraag het me ook altijd af; ik vind penetratie het lekkerste dat er is, maar ik krijg er geen orgasme door, op geen enkele manier. Alleen door clitorale stimulatie. Ik blijf erbij dat er vast wel een manier is om toch door penetratie alleen te komen.
|
Binnenin de vagina zit de g-spot, de vagina-ingang is erg gevoelig, als je de baarmoedermond heel lichtjes raakt voelt dat aangenaam, de vaginawand is gevoelig... daarom is het fijn, zelfs bij mensen die er niet van klaarkomen. Zoenen is immers ook fijn, maar daarvan komen de meesten ook niet klaar. Ik kan overigens wel een orgasme (of twee orgasmes, of drie, of vier:P) krijgen van rechttoe rechtaan penetratie (ja, nee, graag wel enige vorm van voorspel, anders doet 't pijn, maar voor de rest rechttoe rechtaan, zeg maar:)), net zoals 25 % van de vrouwen. 50 % van alle vrouwen kan een orgasme krijgen van een bijzondere (goede, langdurige, vreemde etc) vorm van penetratie. Dus het valt allemaal nog mee:)
|
Citaat:
kep er alleen geen antwoord op :P |
Penetratie kan op zich natuurlijk wel fijn zijn, zeker als tegelijketijd de clitoris gestimuleerd wordt. ;)
|
Kan ook klaarkomen door penetratie, maar niet zo vaak dus echt niet altijd.
Kan ook alleen maar als ik bovenop hem zit, want dan gaat hij er zo diep in. Meestal voel ik al aan de manier waarop hij erin gaat of het kassa word deze keer of niet... En vaginaal klaarkomen is net zo lekker als clitoraal, alleen anders. En ook korter naar mijn idee.... Misschien je vraag zo een beetje beantwoord? BTW Ook zonder klaarkomen is penetratie gewoon heel erg lekker, en ook bijzonder en intiem. Vind het een prachtige manier om liefde te uiten door zo dicht bij elkaar te zijn. |
veel vrouwen komen niet klaar door penetratie, maar vinden het wel lekker...dus beetje combineren :)
|
Citaat:
als jongen beetje aand8 vooraf aan besteed dan kom ik ook klaar door penetratie,, ligt natuurlijk ook aan standje.. duzz :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
tenminste hier wel ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
zal het volgende keer ff doen |
Citaat:
|
Citaat:
ben niet zo goed in schatten .. |
Citaat:
|
omdat jeffo en confabulatie beetje off-topic bezig waren laatste tijd ga ik maar even serieus reageren :P
t gevoel opzich bij penetratie is (voor mij dan) erg lekker/opwindend etc. maar net nie genoeg om van klaar te komen. maar met wat vingerwerk erbij kan ik wel komen en dan zorgt de penetratie dus voor een orgasme dat eerder komt. net als met beffen en tegelijk gevingerd worden kom ik ook sneller klaar dan door alleen te beffen of alleen te vingeren. |
Ik kom wel klaar van penetratie, altijd. Is bij mij heel gevoelig van binnen:)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed, meestal is t wel handig, kun je tenminste tegelijkertijd uithijgen, en is t niet zo dat de een zijn portie nog niet heeft gehad en de ander moe is... :) |
Citaat:
|
Citaat:
haha ik ken dat probleem van haar wel hoor ;) soms kom ik al klaar na een aantal minuten...maar heb er nog geen trek in omdat het te lekker gaat....dan stop je ff 20 seconden en ga je weer verder :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:00. |