![]() |
vreemdgaan in vakantie
ik zat laatst in de trein en kwam in gesprek met een jongen.
Hij bleek al 4 jaar een vriendin te hebben en hij was pas 16. Een vriendin van mij (die ook in de trein zat duh!) zei toen tegen hem: "dan is toch je hele jeugd verneukt, als je alleen maar dezelfde hebt!" De jongen zei hierop: "ja daar heb je vakantie voor he!" Hij gaat dus elke keer als hij op vakantie gaat vreemd. Zijn vriendin doet dit ook, en ze weten dit ook van elkaar. Ik was hier echt vebaasd over. Wie zou dit ook doen, of doet dit? Ik zou het in ieder geval nooit doen. Vreemdgaan blijft voor mij vreemdgaan, ook al is het in de vakantie. En als ik wist dat hij het deed zou ik gelijk helemaal geen vertrouwen meer in hem hebben, en het misschien uitmaken |
nee ik zou het niet doen maar ja ik ben zoiezo enorm tegen vreemgaan. als die 2 zo'n relatie willen hebben moeten ze vooral hun gang gaan maar ik vind het behoorlijk onzinnig. en enorm smerig, dat je een relatie met iemand hebt maar in de vakantie lig je allebei met iemand anders in bed en erna weer lekker samen...yuk..
|
Ik zou dat absoluut niet kunnen en ik zou het ook niet accepteren. Vreemd gaan is not done voor mij!
Ik snap niet dat hij er een gewoonte van maakt om vreemd te gaan op vakantie alsof hij niet genoeg heeft aan zn vriendin ofzo? :confused: Maar goed als hij het op die manier uithoud moet hij het vooral niet laten. :rolleyes: |
Vreemde gewoontes...
Maar, "pas" 16, is dat zo vreemd dan als je maar 1 vriendin gehad hebt/al een tijd hebt, er zijn zat mensen die dan nog nooit een vriendin hebben gehad, zijn die dan helemaal geschift :confused: :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
idd... dan is toch je 'bezit' vervuild. Ik hoef haar echt niet meer als ze een ander zoent hoor. Dan kan ze echt direct opdonderen. |
Citaat:
|
vreemdgaan is fout en in t rond neuken ook mensen die dat doen moeten gwoon weg en dan is de wereld een stuk beter.
|
uit vakantie relaties komt nooit iets serieus
|
zou het niet doen, maar ook dus ook echt niet accepteren van hem. Maar gelukkig zou mijn schatje zou iets niet doen, hij gaat trouwens ook niet op vakantie :D
|
Citaat:
Mijndes wel maar hij zit in het zelfde plaatsje als ik 2 campings verder... wel toevallig kan ie toch nog op mijn verjaardag komen:D maar ff on-topic Ik zelf zou het niet willen mijn vriend denk ik ook niet. maar ja als hun er gelukkig mee zijn en ze weten het van elkaar dat vind ik dan wel weer goed maar ja van mij hoeft het niet het idee alleen al! Dan kan je dat net zo goed doordeweeks doen en stelt je relatie toch niets voor?1 naja zal wel aan mij liggen... |
Dit is toch precies hetzelfde als het hebben van een vrije relatie of een sexrelatie. Schijt aan, als die 2 zich daarbij lekker voelen moeten ze het vooral blijven doen.
|
Citaat:
|
lekker boeie.... als hun t leuk vinden zo, moeten ze t zelf weten...
niemand die er last van heeft |
Citaat:
Greetz Enrico |
Citaat:
Citaat:
K heb een idee hoe het is bedoelt maar het is verkeerd uitgelegd... |
Als ze het er allebei mee eens zijn, is het toch geen vreemdgaan meer? Ik vind het net zoiets als een open relatie. Zolang ze er allebei geen problemen mee hebben vind ik dat het best mag kunnen. Zelf lijk het me vreselijk om te weten dat mijn vriend in de vakantie met een ander ligt te vrijen, maar sommige mensen hebben hier duidelijk geen problemen mee :)
En mij vallen ze er niet mee lastig gelukkig :) |
Zolang ze er bij blijven dat ze dat alleen op vakantie doen, en er beide geen problemen mee hebben, ja dan zie ik het probleem nie :confused:
Maar ikzelf zou er niks van moeten hebben, maar ja als zij een soort van vervanging zoeken voor elkaar in die tijd dat ze elkaar moeten missen, moeten ze dat zelf invullen hoe ze dat doen. Sommige bellen gewoon een keer extra :rolleyes: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:54. |