![]() |
Stel: Moeilijke keus
oke, ik weet niet helemaal hoe ik dit onder woorden moet brengen.
stel: Je hebt nu een jaartje een vriend(in), en het bevalt je ook erg goed bij hem/haar. Echter, je ex is en blijft nog steeds verschrikkelijk verliefd op je. Elke avond zit ze slapeloos achter de tv aan jou te denken. Dan krijgt de 'ex' opeens het bericht dat ze kanker oid. heeft en dat ze nog hoogstens een maand te leven heeft. Ze zal niks liever willen dan nog een keer een passionele zoen van jou te krijgen voordat het over is. De ex in kwestie is wel een goede vriend(in) gebleven van jou, je doet ook regelmatig wat, maar je hebt nou eenmaal een vriendin waar je erg veel van houdt. Wat zou jij doen? vraag me niet hoe ik hierop kom |
*knippert verbaasd met ogen*
Goh... Even met mijn vriend overleggen denk ik ofzo... |
Doen, zonder te twijfelen.
|
Wat een vraag... Ik zou het zeker weten wel doen. Als laatste eer aan die persoon. Desnoods zou ik het van te voren goed bespreken met m'n vriend.
waarom deze vraag? |
--> L&R?
Ik weet het niet. Als ik van mezelf weet dat ik 100% over die ex heen ben, mijn vriend het niet erg vindt, (en er geen irritaties ed uit komen), èn die ex wil het ècht.. Als we nog een goede band ed hebben, zou ik het misschien wel doen.. Mja, kweenie, weet ook niet of ik het zou doen als het zo zou zijn als hierboven staat, moet het meemaken denk ik.. :o :S |
Ten eerste vind ik deze situatie bijna onmogelijk.
Je ex is nog helemaal verliefd en je gaat nog steeds met haar om ondanks dat je een nieuwe vriendin hebt. Ik zie haat en nijd alom. Maar goed, stel dat het kan. Dan vind ik niet dat die ex dat van mij kan vragen. Of ze nou doodgaat of niet, ze hoort mijn relatie met een ander te respecteren. En als ze dan werkelijk zoveel om me geeft, zou ze dat niet van me vragen. |
-> l&r
|
ja doen natuurlijk!! wat denk je nou, je ex is nog mega verliefd op je en hij/zij heeft nog een maand te leven! kzou zelfs nog es met hem/haar naar bed gaan als die et zou vragen!!! ;) :eek: :eek:
kdenk trouwes dat ik er ook niet mee zou kunnen leven dat hij/zij dood is gegaan zonder zijn laatste wens in vervulling te laten gaan (beetje krom gezegd maja) |
Citaat:
Citaat:
|
Zoenen, natuurlijk. Dat begrijpt je huidige vriend(in) echt wel (en anders verdient ze het niet je vriend(in) te zijn).
|
Citaat:
|
Ik zou het bespreken met mijn vriend en het waarschijnlijk wel doen.
Maar die situatie zie ik toch niet snel voorkomen. Mja, ik weet niet wat jij je allemaal nog meer opeens afvraagd :p |
Citaat:
Als het een vriend van mij was en hij had een vriendin die hij nooit op zou willen geven wel ja. Ik zou nooit van hem verlangen dat te doen... |
haar resteerdende tijd met haar doorbrengen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vriend vertellen en doen
|
Goh... k Denk toch echt niet dat m'n vriend staat te springen bij t idee dat ik m'n ex zoen, om wat voor reden dan ook. En ik vind dat eerlijk gezegd ook niet bij een relatie horen, dat je met anderen zoent, om wat voor reden dan ook.
Ik denk dat ik niet eens met een ander kan zoenen, maar dat weet ik niet zeker. Maar ach... als deze situatie zich echt zou voordoen, zou ik misschien weer heel anders reageren.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
goed idee voor een film....
;) |
Ik zou het zonder aarzeling doen.
|
doen.. zeker weten (y)
|
Ik denk niet datik dat over m'n hart zou kunnen verkrijgen omdat ik dat tegen over mezelf dan toch nog als vreemdgaan beschouwen zou. I dunno... Zou het wel met huidige vriend bespreken, maar denk niet dat ik het zou doen. Jammer dan... :)
|
Citaat:
|
Natuurlijk zou ik dat doen en als mijn vriendin daar geen begrip voor zou kunnen opbrengen zou ze meteen kunnen opr otten.
|
ik zou zeggen "komt van dat teveel televisie kijken hè".
serieus: ik zou 't doen. |
Ik zou het erg moeilijk vinden, maar ik zou het aan mijn huidige vriendin overlaten.
die zou het waarschijnlijk wel goedkeuren. |
ik zou het nie doen...en ik zou ook nie blij weze als me vriendin dat zou doen, klinkt hard, maarja sorry..
|
Citaat:
|
DOEN! het klinkt bot maar ik zal het doen, je hebt toch iets met haar gehad en dat kun je als minste wel doen. kijk het is lullig voor je huidige vrienden maar die wete toch wel dat je niks meer met je ex kan opbouwen want die gaat over een maand dood dus daar hoeft ze zich geen zorgen over te maken dat je vreemd zal gaan.
|
mja, ik denk dat ik het wel zou doen. en dan niet omdat het een van dr laatste wensen is, maar als je nog een beetje een goede band hebt met je ex, gewoon uit liefde, zeg maar.
|
misschien wel doen. als mn vriend t er mee eens is.
maar kan me nie voorstellen dat mn ex een 'zoen' wil terwyl hij weet dat ik er nix bij voel en niet (meer) van m hou |
doen, niet twijfelen *denk ik hoor*
|
Ik weet niet of ik dat aan zou kunnen :/
Waarschijnlijk zou ik gaan janken als ik d'r zoen dan.. want een tragischere afscheidszoen kan ik me haast niet voorstellen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:12. |