![]() |
Dropdown nav menu verdwijnt bij te hoge serverload...
Maar is het niet handig om het dan te vervangen met een simpel linkje (of alleen de "go" button laten staan) zodat je iig wel naar de topiclijst kan gaan?
(Of je maakt het dropdown menu statisch, en dan gewoon naar een file weg laten schrijven als er een forumonderdeel gewijzigd word, moet te doen zijn lijkt me :)) |
Tis een tijdelijk noodmaatregeltje. Leef er maar mee. Straks als de examens zijn afgelopen wordt alles beter.
|
Citaat:
WIst ik niet :D Cool, scholieren.com heeft dus ook zo z'n tijden :) |
Citaat:
En de rest moet dan nog gewoon naar school. Lekker rustig dus hier doordeweeks :) (y) |
Citaat:
ik snap ook wel dat daar verschil tussen zit.. Maar het is deze maan drukker dan in januari (ofzo) |
Er staat al een topic over (van mij ;) ) op Meldpunt en Mededelingen...
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=476638 |
Kan het niet zo gemaakt worden dat het verdwijnt bij een bepaalde hoeveelheid bezoekers? Dan zouden we die irritante 'lagspikes' zoals ik ze maar even noem niet meer hebben. Of iig minder :)
|
Citaat:
2. Dat ging over het menu en z'n verdwijning, ik heb het over wat beter is voor de server |
Citaat:
Ik erger me er overigens dood aan dat dat ding verdwenen is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens: ik merk dat de search eigenlijk niet zo heel snel uitgeschakeld wordt bij grote drukte, toch niet zo snel als vroeger, misschien 'n optie om dat éérst te doen en later pas de dropdown-menu's enzo weg te laten? :) |
Citaat:
|
Citaat:
dus: Citaat:
|
Citaat:
(het aantal bezoekers neemt ineens wel ernstig toe de laatste weken inderdaad :confused: ) +500 :o |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:37. |