![]() |
Evito's Raadsel [I]
Dit is mijn grote raadsel topic. Ik zoek telkens iets, een woord, een begrip, iets. Naar aanleiding van twee hints kunnen jullie raden. Raden jullie het niet binnen één etmaal, dan kom ik met twee nieuwe hints. Als iemand het raadt, bedenk ik een nieuw raadsel. Ik zeg geen "Ja" of "Nee", alleen maar "Ja" als het goed is. :)
Het eerste raadsel volgt. |
|
Biljarten in de toekomst
|
Ik had al koppijn...
|
tijd te veel?
|
Citaat:
|
Leuk verzonnen (y)
ik heb alleen echt geen idee :( de volgende iets makkelijker graag :D |
Topics mogen nooit over een forummer gaan. :)
|
De staf van Sinterklaas met een buitenaards cadeautje :confused: .
Hm, DK2119. De Kantine, 21-19, datum? 2-11-9. (denk verder) Zoveelste (2119ste) post van Evito op kantineforum? |
Een vlieger met een anti semetrische driehoek :confused:
(het was een gokje) |
een vraagteken
|
een ooievaar!
*wat krijg ik als ik win*;) |
Citaat:
|
Op 21 19 vroeg Evito op de Kantine ook al een raadsel, namelijk waarom zijn de bananen krom.
Het traject van de speelbal tekent een vraagteken, dus het symbool voor waarom. (Maar die zwarte impacttrajectjes van de rode ballen...ik haat snooker. Ik ben in tegenstelling tot drs P. niet van mening dat snooker een vorm van visuele poëzie is. Maar die zwarte lijntjes hebben geen nut voor het potje snooker.) Waarom zijn de bananen krom is een rijmpje...en daarbij een nutteloze vraag, want de vorm heeft niets met de functie te maken. Snooker is het toppunt van nutteloosheid, dus ik denk dat dat het antwoord is: Nutteloosheid. Net als DK. Dus it is weer een nutteloos topic. |
Haha. Terror Koe had het goed, geniaal! Het antwoord is inderdaad banaan. Hint 1: Op de tekening zie je een snookershot dat ietwat buigt, dat noemt men een banana-shot vanwege de vorm. En Hint 2 klopte inderdaad, om 21:19 postte ik inderdaad die vragen over de bananen. Een nieuw raadsel volgt!
|
Nieuw raadsel:
Hint 1: http://members.home.nl/atwt/ Hint 2: De domeinnaam wordt op dit moment ter overname aangeboden via de Domeinenbank. Bent u geïnteresseerd in overname klik dan hier. |
|
Citaat:
in die dir structuur komt ook soort van de datum langs waarop hij die speech gaf... 28 Augustus (8/28, in amerikaanse dagaanduiding.) maar 't getal daarna is niet 't jaar waarin hij 't gaf .. ehr.. ik zoek verkeerd denk ik ... /atwt/4/8/2/8/5/1/OZ/ of eh.. As The World Turns.. seizoen 4, aflevering 8, 2e minuut, 8e zin, 5e woord, 1e lettergreep = OZ .. erh.. :confused: :p |
dit keer ben ik het wel met je eens nerd :)
|
muh, laat maar zitten.
|
Een roloog: :rolleyes:
|
Hoe dan ook: ik ben toch wel trots op mezelf ;)
|
Offtopic: HOE OUD BEN JE?? TWINTIG?? ACH, JE BENT 2 JAAR OUDER DAN M'N OUDSTE DOCHTER, EN JIJ KOMT MIJ VERTELLEN HOE IK DINGEN MOET DOEN??? FOKK IT MENN, FOKK IT...
|
Eerst een sportvraag, en nu een TV vraag. Dan kan ik het wel vergeten, dus.
|
goh wat leuk.... :rolleyes:
|
De homepage van de smurfen?
|
nee dank je...
|
Shit, ik heb een vuiltje in mijn oog. :(
|
Als je dat .wav-filetje vaak achter elkaar hoort wordt je melig :D
Ghehehe |
Citaat:
|
@home!
|
atwt is een programma en oz is een programma
atwt slaat terug op omdraaien, net als het wavje als je oz omdraait krijg je zo wat dus op zondag kan duiden as the world turns, hmm als je world omdraait staat er dlrow, moet ik een rij downloaden? lol ik snap mezelf niet meer :D |
Citaat:
|
Droom.
Je link verwijst uiteindelijk naar een topic met een stukje uit het gedicht 'A Dream' van Edgar Allen Poe. Hint een. En www.droom.nl is een Domeinbank-url. Hint twee. (En volgens Chaos is dat wavje een stukje 'I have a dream' van MLK, maar ik heb het niet geluisterd. :o) |
Het klopt. :)
|
ik vind het een :cool: topic, ben alleen te gaar nu om mee te dneken :(
|
Ik ben te gaar om uberhaupt te denken :p
|
En nu?
|
Spanning en sensatie.
|
Ok, de volgende wordt echt moeilijk. :D
|
Citaat:
waarom heb je trouwens [I] erachter staan? was je van plan de 500 post te halen en er nog een te openen? (wendy ziet het al voor zich dat ze die dan mooi niet opent :p) |
Citaat:
|
Citaat:
btw, waar slaat die 4/8/2/8/5/1/OZ/ dan precies op? |
Blub.
Evito, die 500 haal je niet meer voor de 31e... dat wordt spammen jongen! :p |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:47. |