![]() |
Kijken (naar meisjes)
MIsschien dat meisjes zelfde probleem hebben maar dat weet ik niet zeker... daarom voor zekerheid eenzijdige titel.
Kan je gewoon even helemaal naar meisje kijken, niet van 5 minuten onafgebroken naar borsten kijken maar gewoon in 5 tot 10 seconden hele lichaam bekijken... zegmaar kenmerken afgaan (gezicht, schouders, borsten, bovenarmen, polsen, handen, vingers, buik, kont, bovenbenen, knieën, voeten). - zonder dat je raar wordt aangekeken of er wordt vermoed dat je iets met haar wil? |
--> l&r?
|
Citaat:
|
Met verrekijker? :d
|
Citaat:
op 3 meter afstand met verrekijker kijken.... - dat zal mogelijk... een beetje vreemd overkomen :P |
Citaat:
Bij een bekende kan dat toch gewoon? |
doe ik vaak.
bij jongens en meisjes. als ik ze nog niet ken ga ik ze eerst helemaal bekijken, ik weet niet waarom. maar ik zorg dat ze me niet zien. |
Citaat:
Voor mij toch vooral meisjes, interessanter. :p Wel probeer ik niet gezien te worden... dat mislukt alleen vaak, en dan krijg ik vaak een rooie :o kop... Kan nogal beschamend zijn... :o *oeps, betrapt* :p |
ik heb het nog veel erger; als ik iemand op een dag voor het eerst spreek kijk ik ze eerst helemaal "af", heel snel; en de omgeving.
kweet niet wat het is; automatisme :p |
Citaat:
|
als je het doet moet je het ongezien doen..vooral bij meisjes is dat zo denk ik. want die worden eerder boos daarom denk ik.
|
Citaat:
En @ Tjaslon... dat 5 minuten dat was niet wat ik wilde :P - lees ff opnieuw :) Maar ik heb het niet over mezelf maar meer over algemeen... hoe wordt er over gedacht? En wat zijn hier de sociale regels? |
edit: 5 minuten moet 5 seconde zijn:) Je bracht me in de war met twee keer "5" te noemen: jouw schuld hoor je!!!! :) ;) :p
|
Ach als jij daar behoefte aan hebt, doe je dat toch. Als je haar toch wilt bekijken, geef dan ook niets om wat ervan vindt. Als je haar lichaamsdelen bekijkt, geef je immers toch niets om haar.
|
uhm, pardon ik dacht dat jij jezelf rationalistisch noemde. :p
|
doe ik ook zo vaak. bij jongens en bij meisjes. bij bekende en bij onbekende. mensen hebben dat wel vaak door. en dan vragen ze wel eens waarom ik altijd zo lang naar iemand zit te staren..
"omdat ik dat leuk vind of als ik me verveel" :rolleyes: :p ach ja, boeie:) |
Citaat:
rationalistisch ja, maar ook niet anti-emotie en anti-behoefte. |
Citaat:
Ik acht ook zelfbeheersing van hoog belang of nog beter gewoon het niet hebben en totaal bedaren van enkele emoties wanneer die slecht uitkomen. Het is niet echt sociaal vind ik als je een relatief onbekend meisje helemaal van top tot teen gaat bekijken, het gaat dan om het gezicht want dat is om het zo maar te zeggen het deel dat van alle lichaamsdelen het innerlijk het beste kan laten zien. Het liefst zou ik zien dat ieder monogaam was en vrijwillig en spontaan niet keek naar meisjes op zo'n manier. (omgekeerd ook hoewel meisjes niet echt letten op uiterlijk tenzij onder uiterlijk status en poen aangetoond word) Maarja, zoiets kan je helaas niet afdwingen daar hou ik toch niet van. alhoewel, polygamie, man met 4 vrouwen heeft ook wel iets. zo ga je vreemdgaan in ieder geval tegen. :) Citaat:
Grappig is dat ik op een bepaalde manier wel 'anti-behoefte' ben. Omdat ik geloof in de boeddhistische waarheid dat begeerte lijden is. :) |
ow dat doe ik ook vaak :o vooral bij meisjes :o :p
|
doe ik ook, alleen bij meisjes, helemaal van top tot teen, doe toch (bijna) alle jongens?
|
Citaat:
|
jah, vind ik gewoon kunnen
|
tuurlijk moet da kunnen. sommige meisjes hebben zo'n damn mooie uitstraling etc, sorry, maar dan moet ik echt ff kijken.
|
Natuurlijk zou het móeten kunnen, maar er zijn helaas meisjes die al op hun achterste benen staan als je alleen al hun blikken passeert in de trein "wat zit je nou te kijken". "Sorry hoor, maar als je dacht dat ik geïnteresseerd naar jou keek heb je toch echt een iets te rooskleurig beeld van jezelf".
*zoekt andere coupé op* |
Ik heb zo'n neiging om iedereeen strak aan te kijken in de ogen. Daarmee zorg je ook dat je de ander visueel domineert. Ik schaam me er niet voor en als ik zin heb sper ik mijn ogen wijd open om mensen ongemakkelijk te doen voelen.
Je hoeft geen schaamte te hebben want met een uiterlijk heb je het risico gezien te worden. Wat boeit het overigens wat vreemden van je denken? Een groepje gevaarlijk uitziende *** jongeren ga je natuurlijk niet provoceren door er eens flink naar te staren, maar anders is er niks mis mee. Als je je schaamt is er wat mis, maar dan bij jezelf. |
das het leuke van zelf meisje zijn, 90% van de meisjes waar ik naar kijk vinden dat niet eens superraar omdat ze dat niet gaan denken omdat ik zelf een meisje ben. :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:19. |