![]() |
Vraagje over een luchtje..
Ik ben de naam van een superlekker luchtje kwijt, echt het lekkerste dat ik ooit geroken heb. Heb het in een winkel in Amsterdam geroken maar ik kan niet meer op de naam komen..
De naam was iets met 'Allysia' en dan nog een meisjesnaam. Het was ooit de eerste Unisex parfum ter wereld, en dit was het nieuwste geurtje van die lijn, alleen deze alleen bestemd voor de man. Het rook een beetje naar citroen en hout als je snapt wat ik bedoel.. Iemand een idee hoe dit merk heet? :confused: FB's: Hij mag dicht als ik een antwoord heb :p |
uhhm,
alyssia ashiley toevallig? |
max, koop nou maar gewoon acqua di gio of jean paul gaultier:)
Weet het antwoord op je vraag trouwens niet:( |
Citaat:
http://www.uptownluxury.com/uptownluxury/gensym-59.html DAT HEET NOU GOOGLE, OUWE LUIE GRIJPSTUIVER :p |
Citaat:
|
Citaat:
(sorry inkoppertje, stopt nu met chatten) |
Je moet eens l'eau d'Issey kopen. Erg lekker.
|
Citaat:
Mijn buurvrouw kocht dat luchtje altijd, ik vond het toen ik klein was al superlekker. Als het flesje bijna leeg was mocht ik het van haar hebben :). (jeugdsentiment) En Max, mijn moeder heeft daar een bodylotion van :confused: :). |
*rent naar kamer*
*grijpt flesje van bureau* (musk oil by) ALYSSA ASHLEY! yeah! die is l-e-k-k-e-r! :) heb ik in de 1e van mijn lerares frans gekregen, omdat ik haar lokaal altijd zo lekker vond ruiken (dat was dus dat luchtje) :o oja oja! toen ik een cadeautje aan het zoeken was voor mijn moeder's verjaardag kwam ik body- + handlotion tegen, ook musk by alyssa ashley :) voor haar gekocht, maar hij staat altijd op mijn kamer :o jaja. leuk leuk leuk. |
oeooeh ja dat is ook mijn favoriete luchtje samen met Armani !!
echt lekker hé !! mhhhmmmmmmhh hihi.. |
ok thanks :)
Hij mag dicht Bazen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:47. |