![]() |
Jongens vinden jullie dit wat?????
stel je bent een jongen en je vriendin zou zeggen je moet daar en daar zijn, ze zegt je de tijd en de plaats is een leeg huis, ze smokkelt je naar boven, boven ligt een deken op de grond, een romantisch muziekje en alleen maar kaarsjes wat zoui je daarvan vinden> eerlijk?
|
spanned, romantisch, en misschien wel geil :P
|
Ik zou denken dat ze me ritueel gaat offeren :p
|
Goed ideetje dus??????????? :D
|
Citaat:
hahaha geweldig, dan weet je tenminste zeker dat er aan je gedacht wordt! |
Spannend en zeer romantisch, kortom; leuk. :)
|
waar vind je trouwens tegenwoordig nog lege huizen zonder junks erin? :eek:
|
je hebt een plannetje?
ik zou het wel wat vinden. |
Een beetje creepy.
Maar jij kent je vriend het best. De mijne zou het wel gezellig vinden, maar nooit van me verwachten. |
Citaat:
Zo klonk het wel ff :D Maareh goed idee hoor Maar dan wel met z'n 2en niet nog een paar junks :p |
Citaat:
|
Cliche, maar wel lief
|
Citaat:
|
Cliche betekent niet dat iets weinig voorkomt, maar dat het geen origineel idee is.
|
Citaat:
|
mensen ik BEDOEL NATUURLIJK IN ME EIGEN NIEUWE HUIS WAT WE AAN HET OPKANPPEN ZIJN!
hahaha geen kraakpand ofzo gekkies!!!!!!!!!!! no junkies dikke kus |
Citaat:
|
Citaat:
|
t lijkt mij heel erg leuk als een jongen dat bij mij zou doen.. nou ja, een leeg huis hoeft nog niet eens. M'n ex heeft wel een keer zoiets gedaan trouwens :)
Allemaal kaarsjes op de grond en hij had allemaal muziek achter elkaar gezet, waarvan hij wist dat ik het mooie nummers vond. Het was echt zo ontzettend lief :) |
Citaat:
|
Heel spannend. Ik zou op het kleed gaan zitten en wachten wat er ging gebeuren. Lijkt me heerlijk om een keer verleid te worden. (y) (y) :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
zelfinitiatief |
Citaat:
|
Ik zou het zwaar cliché en overdreven vinden, maar seks maakt veel goed.
|
Citaat:
Het was zo ontzettend intens allemaal enzo, zo ontzettend lief en romantisch, dan ben je allebei bestwel zenuwachtig voor wat er gaat gebeuren enzo. Dat maakt het spannend. Je voelt die spanning ook echt.. dat was echt heeeerlijk.. :) *zucht* Tis toch echtwel een groot verschil of je een kamer binnenkomt en er is zoiets voor je georganiseerd, of je zit gewoon met z'n tweeen tv te kijken en je zoent af en toe met elkaar. |
Mijn eerste reactie zou zijn van ja daag dat geloof ik echt niet en een beetje bang zijn ofzo :o
Maar als ik er eenmaal zou zijn en hem zou zien en we gaan naar binnen zou ik het toch wel opwindend vinden en leuk :) |
Citaat:
|
Het is gewoon superleuk om zo verrast te worden, hoe cliche het ook lijkt punt
|
Er is toch wel gas licht en met name water he?
|
Goed idee! (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nee wij doen het liever gewoon in ons eigen bed!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zeker spannend!!
|
ben een meisje maarre.. lijkt me wel leuk als mijn vriendje dat zou doen! vooral voor onze eerste keer :)
alhoewel.. dan is het echt zo van NU NEUKE (;)) en da's ook weer zo jammer.. nahja tis wel n leuk idee. :D |
Citaat:
JOUW TIJD IS GEWEEST |
HET IS GEBEURD EN HET WAS SUPER MENSEN :d
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zou het wel stoer vinden....vriendin die iniatieven neemt...maakt niet uit met wat...zo laat ze zien dat ze om je geeft.....
|
Dat zou ik echt helemaal geweldig vinden!!
|
Citaat:
Het is ook eng als je wil zitten en ze legt snel een schaar weg die op het bed lag... :p |
Citaat:
|
Citaat:
Dan was dat met die watervaste stift toch nog iets beter :p |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:15. |