![]() |
waar zou je het nog eens ooit willen doen?
Ik in bad....
en op het strand.. |
Ik heb geen dromen, want ik kijk wel wat er op me af komt. :)
|
In het bos. In een bubbelbad. MIJN bubbelbad. *grijns*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga me nog eens een mooi, 2e hands eilandje op de kop tikken, alle bewoners eraf, wij erop en kijken wat de opties zijn... what can i say, ik ben een buitenmens :P
Of een weiland met superhoog gras! lijkt me ook wel wat hebben :D |
Citaat:
|
Citaat:
maar op strand lijkt mij ook wel wat... |
Citaat:
|
Citaat:
bad is glad en krap (nou ja ligt er aan wat voor bad je hebt) |
Citaat:
|
en ik hou wel van glad :p
|
Citaat:
ennuh dat strand......valt te regelen hoor! :D :P |
Citaat:
|
tja moet toch maar eens naar strand :S
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar ik douw uhm tog liever ergens anders in! :D |
Citaat:
tot morgen! |
Citaat:
|
bad is onhandig, te krap...
strand is daarentegen heel relaxed (y) verder zie ik 't wel.. heb al de nodige 'gekke' plekken gehad, en zulk soort dingen moet je niet plannen... |
-het WChokje in het vliegtuig
|
Citaat:
lukt bij mij altijd wel....en ben 2.03m |
op mallorca snachts op strand :) lijk me best leuk..
en van de zomer hierzo op strand :) lijkt me ook wel leuk.. |
Citaat:
|
Overal:P Behalve in het bed van andere mensen, dat vind ik niet sociaal.
Heel mooi lijkt mij in de regen tegen een boom... hoewel dan wel m'n rug nogal langs de bast zal schuren... maar ach... beetje bloed, valt best even te negeren als de sex lekker genoeg is:) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
haalbare cliche, in de auto, maar dan zal ik eerst mijn rijbewijs eens moeten halen... (of mijn vriendje moet me inhalen) Verder vind ik een heleboel plaatsen buiten wel erg spannend, strand bos en duin is gewoon leuk ondanks de ongemakken en sarah heeft gelijk, buiten in de regen op een plaatsje dat je net niet natregent is echt supergeil (als je wel natregent trouwens ook, maar dan wel liefst op een hete zomerdag in een onweer ofzo)
|
Op een wolk. ja, krijg dat maar eens voor elkaar. :p
|
in bed :o
|
- Bubbelbad
- Douche - Gewoon bad - Auto - Waterbed - Bos - Strand Dus ben nog wel even bezig :D |
Citaat:
zat een een of andere balk onder die steeds tegen mn rug aan klapte... (auw :S) maar ja ik weet niet of dat bij al die bedden zo is |
Op een grote paddestoel, rood met witte stippen (y)
|
hmm sauna lijkt me ook wel wat
en bubbelbad, wel een grote natuurlijk.. auto lijkt me ook wel wat :) douche is wel leuk maarja dat gaat niet, dus dat valt al af en ergens in zo'n ope plek int bos snachts :) als je net gepicknickt heb :) maja dat doe je nie snachts dusja.. ohja, en nog zo'n supermooie beetje mooi donkerrode kamer.. met zo'n mooi groot hemelbed en allemaal kaarsjes en rozen :) maar dat zit er ook nie in.. |
Citaat:
|
euhm.... - bed :o
- strand/duinen - auto - overal in huis In weze overal waar het me op dat moment geschikt lijkt, kan op zoveel plaatsen. :D |
Op de motor.....RIJDEND! :D :p
Citaat:
- auto (moet ik alleen eerst is ff m'n rijbewijs halen :o ) - in een klein zwembad - in een weiland met hoog gras, op een hete zomerdag, in de stromende regen... - op een onbewoond eiland |
hoe vreemder of gekker de plaats, hoe liever ik het heb ;)
:o *schaam, schaam, schaam* :o |
Citaat:
|
in de trein..
|
uhhh in het bos en in een opstijgend vliegtuig lijkt me wel koel hihi!! alleen beeeetje onconfortabel ;):P
|
Citaat:
10 mile high club :cool: (y) |
Zwembad (y) (m'n moeder heeft een Recreatiepark met overdekt zwembad met hottob, sauna en alles!En laat ik nou een sleutel hebben :D )
De zee heeft ook wel iets midden in de nacht met een mooie heldere hemel en maan... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:01. |