![]() |
wanneer voel jij je slim?
als ik patat ga halen in de snackbar.
|
Als ik met sommige, niet nader te noemen, personen praat. :)
|
Wanneer ik ga trainen en ik heb daar veruit het hoogste opleidingsniveau... :o
|
Als ik dingen uitleg die anderen niet begrijpen misschien? :o ... :D
|
Dit wordt een arrogant topicje, denk ik :). Goed voor je ego. Geloof dat ik maar eens ga slapen, excuses voor dit zinloze bericht, welterusten.
|
Zolang ik niets fysieks aan het doen ben. :)
|
als m'n ouders mij na lange tij ruzie gelijk geven :D
|
als ik weer eens een discussie uurtje op school heb. geweldig vak! wat een kortzichtige idioten zeg bij mij in de klas :D
|
Als ik op school zit, echt het niveau in mijn klas is zwaaaaar onder het NAP... echt ik gebruikte perongeluk het woord 'compromis' ik werd aangekeken of er een koe uit mijn oor kwam... want wat DAT toch betekende... echt *schudt hoofd* :rolleyes: en dan doe ik nog maar MBO!
|
Als ik over straat loop en om me heen kijk.
|
Sinds ik geboren ben.
|
Als ik topics van Aaaart lees.
|
Citaat:
ik ook! ik ook! oeh, das nie slim |
Citaat:
:( |
jullie zijn zo voorspelbaar. :(
jaja en ik heb hoogmoedswaan, zeg het maar. |
als ik een scheet laat
|
Citaat:
|
als ik de havo examens van mn broer kan maken :rolleyes: :p
heh aaaaart :p |
als ik iets goed kan
|
Als ik iemand iets uitleg die ouder is. Als ik een superhoog cijfer heb op school terwijl er veel onvoldoendes waren.
wel beetje slecht dat ik dat van anderen af laat hangen, sja |
wanneer ik een smsje krijg met IK VINDT en ZIJ ZIJDEN..
dan voel ik me tamelijk slim :) |
Citaat:
|
Als mensen in een discussie zitten en er niet uitkomen en ik het antwoord geef :o
|
Altijd :rolleyes:
|
in ieder geval niet wanneer ik mijn examen geschiedenis nakijk... mijn god :eek:
|
Als ik iets snap wat andere niet snappen, als ik een van de hoogste cijfers van de klas heb, enz
|
Als ik tegen iedereen loop te blèren hoe geweldig ik mijn geschiedenis- examen heb gemaakt en dan blijkt dat het een vette onvoldoende is geworden.(y):(
|
..als ik president word
|
Altijd (y) . Het is beter om te vragen wanneer ik me niet slim voel... ;)
|
als ik iets snap
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb het nog niet nagekeken. Maarja ey het kan best dat het hoger uitkomt aangezien ze veel meer mogen goedrekenen of doel als wat er op het antwoordmodel staat dusja.. mayb beetje beter dan ? Voel me slim als ik echt dingen weet die veel mensen niet weten en ik ze ff uit moet leggen.. maarja ach slim... aangezien hoe mijn examens nu gaan :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als er om de 2 minuten gevraagd wordt:"Wat betekent [woord]?"
Grr... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nu ik het *telt* 33e natte propje op het plafond schiet uit een oude pen... deze is bruin want ik heb net chocolademelk gedronken :eek:
|
Citaat:
Hmm... |
Citaat:
|
als ik mensen iets uitleg en dat ze het daarna wel begrijpen: " ohhh jaaa"
dan denk ik: kijk, dat heb ik toch weer mooi voor mekaar... (oke dat ook niet helemaal) |
als er examens zijn en alle vmbo ers naar onze school komen :D
|
Citaat:
|
als ik met "vriendin" praat...
die is zelfs gezakt voor vbo... tja.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
als me eindelijk iets lukt waar ik veel moeite voor gedaan heb en waarvan ik dacht dat ik er nooit uit zou komen
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:49. |