![]() |
anorexia
Ik ben een newbie, hou daar ajb rekening mee in jullie harde oordelen over mijn dichtkunst ;)
Nu ik weer zonder afschuw in de spiegel durf te kijken, niet meer achteruit deins voor chocola en ijs, niet langer 'geen honger' veins en afkeurend naar mijn lichaam wijs, besef ik wat ik allemaal gemist heb door mezelf ziek te maken al die tijd. Verstrikt in mijn eigen web was ik de draad van het leven kwijt en vergat door alle honger en pijn nog even een kind, een klein meisje, te zijn. |
hmmm...daar werd ik wel ff stil van...Ik vind het trouwens gewoon goed geschreve,,,zeker voor een newbie.....
alleen het woord veins zou ik weglaten...beetje storend is dat... |
Hoe bedoel je dat?! Zonder veins loopt de zin niet echt meer, dus zou jij dan dan veranderen? Veins rijmt trouwens wel leuk op deins :p al is rijm niet t belangrijkste van een gedicht.
|
Citaat:
En het rijmt leuk, maar je rijmschema wordt er niet beter van als je op 13 24 rijmt:) |
Ik denk dat dit een twijfelgeval voor psy is, al ben ik daar voor...
Het gedicht vind ik niet super, maar ook niet slecht... Meisje, als je geen commentaar wil, moet je niet posten. En op dit forum moet je blij zijn met elke reactie, al is hij negatief, want reacties zijn zeer schaars... |
Citaat:
Los van het onderwerp? |
Citaat:
Er staan hier toch wel meer gedichtjes met een psychologische inhoud... Waarom vind je het gedichtje niet super/slecht? Aan zo'n opmerking alleen heb ik vrij weinig :rolleyes: Geef dus maar wat commentaar... |
Ik stoor me juist niet aan veins. Het loopt goed en het is zeker niet slecht voor een newbie! :)
|
Waarom naar psych? Waarom rekening houden met het newbie zijn? Voor het eerst dat ik over dit onderwerp een gedicht lees. Wel aardig, misschien zou je het een beetje kunnen structureren, voor inzich in het metrum.
|
*vind heel mooi* :)
|
dankjewel:)
|
Citaat:
Citaat:
|
blijf stug doortypen, jij komt er wel.
|
'k vind em erg mooi hoor. maar ja, ieder zo z'n/der eigen mening erover.
Als je ooit eens een dichtenbundel uitbrengt ben ik de 1e die em koopt :) |
k snap niet
'... niet slecht voor een newbie'... net of mensen die hier voor eerst komen nooit hebben gedicht |
Citaat:
dat vast wel, maar ik denk ook dat ze bedoeld dat je niet meteen der gedicht heel erg gaat afkraken. omdat ze misschien niet weet hoe 'streng' jullie ze 'beoordelen'....just a thought... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:24. |