![]() |
Verwijder jij vaak je posts?
Ik eigenlijk nooit :D
En jullie? |
Ik denk dat ik dat 5 keer heb gedaan ofzo in al die tijd dat ik hier zit. Meestal post ik het gewoon niet als ik er niet zeker van ben
|
Nee, want als ik iets post dan heb ik daar altijd goed over nagedacht. :)
|
bijna nooit
|
bijna nooit... hoogstens als iemand bijna gelijk met mij, min of meer hetzelfde post (wil op onzin nog wel 'ns gebeuren) ofzo...
|
Nog bijna nooit gedaan, geloof ik
|
Ja, bestwel ;)
|
niet van mezelf, alleen van andere mensen ;)
|
Nog nooit gedaan.
|
nope, nooit :)
|
Ja, dat doe ik nog wel eens, meestal wanneer ik iets teruglees en toch tot de conclusie kom dat het wel érg kwetsend of grof is.
|
Citaat:
|
Alleen als ik dubbel post
(meestal worden mijn posts wel door een ander verwijderd :rolleyes: ) |
ik haal soms wel eens reacties weg voordat ik op de vestuur reply knop druk. Dan heb ik een heel verhaal getypt, maar vind het dan uiteindelijk toch nergens opslaan.
|
Af en toe als ik denk van ow dit kan ik er maar beter niet neer zetten.
|
Bijna nooit
|
ik heb het toevallig gister nog eens gedaan, maar verder doe ik het bijna nooit
|
Hmmsch heb een paar keer gedaan.... waren niet zo slim om te posten aangezien hier toch wel 4 mensen zijn die mij persoonlijk kennen en tja.. was niet echt slim! :)
|
hooguit spelfoutjes die ik pas opmerk als ik al heb gepost. vast ook wel eens iets verwijdert maar weet nie hoe vaak/wanneer/waarom etc.
|
Vaak? nee.
wijzigen wel vaak. ;) |
Neuh, alleen die van anderen :p
|
mwoah heel af en toe....kwil nog wel eens wat veranderen
|
laatst wel een keer.
op psych... ik vond dat ik wel weer genoeg gezeurd had! :) maar over het algemeen niet nee... |
Als ik per ongeluk een dubbele post plaats, of als een post dus echt te onzinnig voor woorden is. Of als ik iets toch maar niet bekend wil maken.. Tsja.. Dan wel..
Maar ik pas het meer aan dan dat ik het echt verwijder.. |
ik wijzig ze wel heel vaak, dan zie ik ineens spelfoutje, of iets wat ik beter op een andere manier kan formuleren
|
Hoe moet da?
|
Ikke nooit,
weet eigelijk ook niet hoe dat moet maaarrrr ok... :D |
te weinig :)
|
nee, soms post ik na een hele stuk getypt te hebben iets toch niet
|
Weet je wat ik me ineens afvraag; als je een post verwijdert, gaat dat dan ook van je totaal aantal posts af?
|
Nee bijna nooit
|
Nope, tenminste... dat is me nog nooit overkomen.
|
Citaat:
|
Nee, vrijwel nooit
Aanpassen wel, maak heel veel typefoutjes :o |
nopes nooit
|
Citaat:
|
Ik eigenlijk ook nooit, ik wijzig ze wel eens als ik zie dat ik iets stoms getypt heb of als ik er nog iets aan wil toevoegen.
|
Nooit, alleen als ik te laat ben. Bijvoorbeeld bij de welbekende 'post dit en dat over de forummer boven je'-topics.
Verder soms als ik een opmerking echt té wreed, onnozel of onbegrijpelijk vind. Maar in principe komt het nooit voor. :) |
Citaat:
|
kan dat dan???toch alleen binnen 3 dagen??
|
Ik verwijder geen posts . . . zal ze echter leeg maken als het irrelevant is of als ik de plank finaal mis sla. Verwijderen is namelijk niet echt handig, mensen kunnen dan soms niet meer zien of er wel wat gestaan heeft en dat kan voor nogal wat verwarring zorgen.
René |
nee. :o
|
zelden
een enkele keer als ik per ongeluk iets dubbel post.. of als het een onzinnige reactie is omdat iemand anders 2 sec eerder al hetzelfde antwoord postte ofzo.. en dan doe k het nog niet eens altijd. |
bijna nooit die van mezelf, bijna alleen maar van anderen. :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:12. |