![]() |
Leeg stromen
MIjn vriendin is aan de pil en we vrijen zonder condoom.
Als we het hebben gedaan stroomt ze helemaal leeg van onderen. Gedeeltelijk mijn zaad maar ook veel vocht van haar. Is dit normaal? en is er iets aan te doen? (zo ja, wat?) |
Citaat:
haha is geheel normaal, niets aan te doen......behalve het niet volledig in haar te spuiten.......... |
Wat erin komt, moet er ook weer uit. Wat had je dan gedacht? Dat wij een zaadreservoir hadden waarin het gerecycled werd? ja, heel af en toe wordt er een zaadje tot baby gerecycled, maar dat is wat anders.
|
ok bedankt :)
voegen we ons even af :) ik verw8 dat ze over een half uurtje wel weer leeg stroomt want we duiken nu het bed in :p |
Citaat:
(er is tenslotte maar 1 zaadcel nodig voor een bevruchting dus de rest valt er gewoon weer uit) |
Citaat:
|
Citaat:
* :D |
Citaat:
liefst een strandhandoek :P of een emmer, je kan er zelf een sport mee maken dmz een dartboardplaatje in een emmer, doe wat je leuk lijkt ;) *tip: als je moeder vraagt waar de vlekken in het vloerkleed vandaan kwam zeg je gewoon dat je mayo hebt gemorst :P |
Citaat:
|
Als je vriendin nou even een maandverbandje of tampon in de buurt houd na de sex, dan word het iig niet zo'n rommeltje :D En heb je daar geen zin in, gebruik een condoom, rotzooi gelijk in een zakje :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja dat leeglopen kan idd best ineens een paar uur later weer lekker verdergaan :)
Maar ik heb het er niet voor over om het daarom met een condoom te doen. En voor het ergste is er wel een handdoek in de buurt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar moet zeggen dat ik nie vaak meer in haar vagina klaarkom |
Wij doen het vaak voor het slapen gaan en bij het plassen loopt er al een boel uit.
Als ik de volgende ochtend wakker word gaat het gewoon weer vrolijk verder (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ghehe zeker geen hond (y) (y) ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maarja het is wel zo.. het moet eruit... persoonlijk vind ik een tampon of maandverband maar niets.. verpest de sfeer toch wel een beetje. Je kan ook op haar buik klaarkomen en het zo afvegen of er anders gewoon een handdoek bij leggen en dat ze het zo "kwijt" kan :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:33. |