![]() |
Snelle reactie gewenst!!
Ik heb een brief er staat eerste zitting half uur van te voren aanwezig, andere zittingen kwartier van te voren. Moet ik nu een half uur of een kwartier? Dit is mn 2e examen op de 3e examendag op het vroegste tijdstip!
Help! :( |
Vroegste tijdstip...is dat geen eerste zitting...? Ik doe geen examen, weet het dus niet...maar anders ga je toch gewoon een half uur van te voren, dan ben je iig op tijd?
|
nah ik ga wel heen :(
|
wij moeten bij allemaal gewoon een kwartier van te voren aanwezig zijn.....
|
Drie kwartier lijkt me wat lang
Volgens mij moet je alleen de eerste dag een half uur van te voren en de rest een kwartier Is bij ons in ieder geval zo Maar je bent inmiddels vast al weg |
nouja kwartier was dus goed, ja maar mensen op mijn msn begonnen zenuwachtig te irriteren.. Nouja, kzat mooi. :)
|
Je mag bij een examen een half uur te laten komen.
|
Citaat:
De volgende dagen gewoon een kwartier. |
Ehm maar de eerste keer was voor mij Maandag middag.. toen zat ik er een kwartier van te voren en dat was goed.
De eerste keer maandag morgen had een vriend van mij examen die moest een half uur van te voren aanwezig zijn. Maar vrijdag was toch de allereerste keer? |
Bij ons gaat standaard de zaal een kwartier voor aanvang open...
ik heb alle 4 mijn examens tot nu toe aan dezelfde tafel gemaakt :cool:... |
Bij ons dus nu ook. En bij ons heb je et zo dat je examen nummer ofzo op je tafel staat, je zit dus altijd aan dezelfde tafel.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:01. |