![]() |
spuitende vrouwen
Je hoort weleens het verhaal dat sommige vrouwen spuiten als ze klaarkomen, ik heb dit persoonlijk nog nooit meegemaakt. Heeft iemand hier ervaring mee?
|
Ik spuit niet, maar je hoort er inderdaad wel over. Als ik heel erg nat ben, wil het wel eens een beetje gaan lopen.
|
Ik heb er geen ervaring mee, maar in een ander topic, dat 'vrouwelijke ejaculatie' heette, zeiden sommige meisjes er wel ervaring mee te hebben. Ik zal even de link zoeken.
edit: http://forum.scholieren.com/showthre...ght=ejaculatie |
spuiten..... euhhh nee, maar wel overdreven NAT dat je hele bek onder zit enzo :)
|
Citaat:
straaltje......... |
Citaat:
|
als ik mn vriendin vinger en ze is heel opgewonden wil ze wel een spuiten... :)
|
Citaat:
ik vinger haar voor we neuken... |
Citaat:
jij klinkt als een gigantisch zielig jaloers kutkindje.... |
Citaat:
vermaak je je een beetje ? |
*klikt ff naar meldpunt en mededelingen toe en vraagt slotje/ban aan* :rolleyes:
|
ach, jullie komen der vanzelf wel achter hoor :rolleyes:
op mij maak je geen indruk door op me te gaan zitte schelde :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
lama |
:rolleyes: Jullie zijn echt zielig...
|
*Roept Alicia en Morgan*
Maar goed, verder heb ik niets nuttigs toe te voegen, slechts dat we maar weer een beetje ontopic moeten gaan... |
ik spuit niet. lijkt me iegenlijk ook niets maar ach als je het hebt kun je er ook niets aan doen natuurlijk..
|
Citaat:
ikzelf nog nooit gedaan "geloof ik" |
Als ik op mijn rug lig kun je het niet echt spuiten noemen, het loopt gewoon naar beneden. Als ik op mijn knieën zit, is het makkelijker om te laten 'spuiten'. Ik vind het persoonlijk nogal onhandig. Ik dacht altijd dat mijn enige seksuele voordeel tov van jongens het feit was dat ik er niet zo'n zootje van maakt.
Het gebeurt ook niet elke keer. Als je het eens bij je vriendin wilt proberen, praat er dan over met haar, zodat ze went aan het idee en er ook zin in krijgt. (vroeger was www.g-plek.nl een goeie site voor info, maar ik heb gezien dat die nu betalend is) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:59. |