![]() |
eerste blow :)
haaai :)
as zaterdag gaan we blowen met een stel vrienden :) wat kan ik verwachte, aangezien t voor mij de 1e keer is?? |
|
nix bijzonders...tenminste ik was gewoon goed stoned....beetje zweverig, vette lachkick..maar ik hoor ook vaak dat je de eerste keer niet veel moet blowen en dat mensen er ziek van worden de eerste keer...
|
Niets speciaal in ieder geval, je voelt je relaxed en krijgt zin om te gaan slapen. Je kunt ook een lach- of vreetkick krijgen, ook leuk.
In ieder geval kan het op zich wel fout gaan, maar je moet de eerste keer ook geen stomme dingen doen. Puur gaan blowen ofzo. |
Misschien merk je er wel helemaal niets van. Ik heb best vaak moeten blowen totdat ik er wat van ging voelen, en ik hoor het wel vaker van mensen.
Ik zou er niet teveel van verwachten, laat alles lekker op je afkomen, blow met een intselling van 'ik zie wel wat er gebeurt'. Dat is het relaxte. |
zorg iig dat je wat gegeten hebt en evt wat drinken erbij
|
Paar uur lang kotsen, te lam om te lopen, te lam om te praten, te lam om te lachen, alles draaide. Hey, succes (y) :D.
|
opassen he, eerste x nooit meer dan 3 gram roken anders heb je kans op hersenbeschadiging en kan je doodgaan!!!!
|
1e keer merkte k dr echt compleet niks van.
|
ik zou al ten eerste beginnen met niet te veel te smoren
begin rustig aan en wacht een half uurtje voor je een tweede mee doet anders kan het wel eens verkeerd lopen als je het gevoel niet gewoon bent voor de rest gewoon rustig blijven en er van geniet waarschijnlijk krijg je van die dingen als lachkick enzo |
t ligt eraan he hoeveel je ook gebruikt. neem je 1 hijs zul je minder merken als dat je hele joint voor jezelf heb :)
|
Citaat:
als je voor 3 gram meeneemt kan je nog zeggen dat het voor eigen gebruik is maar eens je met 30 gram ofzo (is maar voorbeeld) op reis vertrekt kan je wel eens opgepakt worden als dealer |
Ik weet dat nog goed
was 14 en ging met een vriendinnetje, haar zus en wat oudere vrienden van die zus de stad in. En toen gingen wij dus ook mee doen. Ik voelde me heel erg van de wereld, hoorde allemaal stemmen maar was te wazig om er op te reageren, had echt het gevoel dat ik iedereen zag maar niemand mij, erg vaag. maar vond het een leuke ervaring 2e keer had ik een enorme lachkick dat was gewoon ziek. |
Citaat:
ik heb ze gelukkig niet meer :) en heb er ook geen spijt van dat ze weg zijn |
Citaat:
wij allemaal zo kijken en zo van hmmm shit en nu, en iedereen kreeg wazige ideeën, mijn idee was: met een rietje stukje kouwgom erop en dan zo dat kaartje eruit te trekken mjah dat lukte natuurlijk niet en dat was gewoon zo komisch dat iedereen dubbel lag en naar een uur te hebben geprutst bukte ik om iets van de grond te pakken en wat bleek zat er een laadje in het tafeltje waar dus dat kaartje gewoon ingevallen was, nou toen kwamen we voor 2 uren niet meer bij |
den eersten keer voelde ek er ni veel van , gewoon een paar teugkes zetn
volgende keer nen sticky alleen , kbegont al wa te voelen na een paar keer voelde ik het al wel goed en ik dacht dus dak ertegen kon tot op nen bewusten dag in bobbejaanland , wij daarboven in dieen klimtoren zitn ketn , ik ga naar beneej langs trapke mo kwor ineens kei bleek , da ging na een paar minuten weg , dan mor iet gaan eten mo kwerd weer bleek :) daarna een paar keer moetn kotsen en twas weer over :) later nog veel mee gelachen :) |
1e keer dacht ik: "hee waar blijft mijn lachkick? "
maar je moet idd een paar keer blowen voordat je eigenlijk wat chiller/relaxter word en er wat van merkt. :) |
waaat? hou je niet van een lachkick? ik kan het niet vaak genoeg hebben...weetje hoe chill :D gewoon uren in een deuk liggen om nix in je eentje is toch geniaal
|
bij mijn eerst blow werd ik helemaal raar!
ging allemaal rooie stippen zien begon enorm te zweten en ging bijna van mn stokje! ben ik maar ergens in een steegje gaan zitten met een vriend hahaha wat een belevenis! |
zoals eztah idd al zei; gewoon alles op je af laten komen. je moet niet proberen te verzetten tegen het gevoel want je gaat heus geen rare dingen doen ofzo.
daar was ik bang voor de eerste keer :o verder, als je denkt dat je wle genoeg hebt gewoon niet meer gaan blowen en gewoon lekker dr van genieten. dan kan er naar mijn idee niks mis gaan. (y) o, en mocht je je toch niet goed gaan voelen dan moet je een energie drankje gaan drinken of suikerwater want dat gaat de werking van de thc tegen. veel plezier :) |
waarschijnlijk word je eerst draaierig....daarna misselijk en kom je er blauw uit te zien.........dan ga je over je nek........en dan lig je de eertkomende uren ziek op bed
veel plezier! :p |
Citaat:
en het is volgens mij nogal een dom zicht als ik in de les of in een cafe met een lachkick zit |
denk dat het enigste wat je moet weten is
zie dat je ergens rustig zit het gewoon laten gebeuren er niet tegen vechten en er van genieten |
whaha joh heb ik ook dan zit ik in de les, vette lachkick, maar dat vind ik niet erg, heb ik tenmiste nog wat te doen, anders zijn de lessen zo saai en meestal heb ik wel lol met andere...duz dan is het niet zo'n raar gezicht...
|
Citaat:
Zolang je niet meer als 5 gram opzak hebt en je bent in Nederland is er echt niets aan de hand (het maakt niet uit of 14 of 20 bent) |
Mannnn mijn 1e blow was echt cool :)
Kweenie nam een paar goede hijsen en ik dus hoesten als een motherfucker :D Dus na een tijdje gingen we weer richting huis. Dus we kwamen op centraal station aan. Dus ik denk ik ga ff pissen. Dus ik zo tegen die vrouw van het toilet. "Hoe duur is het?" dus zij zei zo: 50 cent. En ik weer maar hoe duur is het nou? En ik had echt niet door dat ze elke keer gewoon antwoord gaf (het leek of ze iets zei van "3 uur 's middags" :p. Dus na echt 8 keer vragen ofzow (en het nog niet snappen) d8 ik laama ik geef d'r een gulden en ik ga pissen :D |
Wat je kan verwachten zijn: een vette lachkick en extreme honger. Dat was tenminste bij mij het geval :)
|
Mijn eerste keer was niet speciaal, je hoort wel vaker van mensen die voelen er de eerste keer helemaal niks van! Maar de tweede keer was echt geweldig: ging naar een vaag eet tentje en ik had een lach kick, er zaten een paar engelse vrouwen die werden bang en gingen weg! Daarna moest ik vreselijk lachen omdat als ik mn jas open deed het een raar geluidje maakte!! En je staat versteld van hoe snel je kan eten!!
|
ik voelde er dus echt niets van duurde een keer of 3 voordat ik het ook echt beleefde :)
|
ik merkte er weinig van, ik werd alleen beetje duf en snel moe. Ook was ik een beetje duizelig toen ik opstond maar verder voelde ik me vrij normaal. Het was een beetje alsof ik net uit bed kwam, zo voelde ik me.
|
Wel, ik ben geen expert op blowen. Maar ik heb het vaak gedaan en doe het nog steeds. Er zijn verschillende soorten weed en ieder is eght well anders, je hebt je uppers, downers, laughers, and ook waar je gewoon chill voelt. Ik vindt niet dat je iets nodig hebt maar gewoon let it flow, dus waneer je het voelt niet bang of overstuur worden, laat het gewoon gebueren en dan merk je vanzelf well wat je wilt en hoe het moet. :D
|
laatst voor t eerst met een paar vrienden van me geblowd, ze vonden t wel cool maar ze merkte niet veel, toen had ik maar een 2e gedraait :D toen zaten ze wel ff te trippen op t strand :D
|
Citaat:
|
Mijn eerste keer blowe...bestond voornamelijk uit een..eeuh....lachkick!?Zorg wel dat je genoeg adem krijgt tijdens het lachen.. :D
|
lol niks van gevoeld hoor , wel :( eigelijk ;)
|
Citaat:
|
en hoe is t afgelopen??
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:50. |