![]() |
Een website over pesten
Hoi allemaal
Zoals sommige van jullie weten heb ik een website voor mijn club tegen pesten.Nu is mijn vraag wat zouden jullie willen zien op zo'n site. Deze vraag stel ik aan iedereen hier en niet op dat computer deel omdat ik het gevoel heb dat meer mensen hier het pesten hebben meegemaakt .Als jij een idee heb hoor ik hem graag. www.antiepestclub.nl Groetjes Diane |
Reclame is niet toegestaan en die link heeft hier inmiddels erg vaak gestaan... Ik kijk even wat voor reacties er op komen...misschien komt er wel een zinnige discussie uit ofzo...
|
is niets voor mij.. zo´n club en / of website.
maar er zullen vast wel mensen zijn die er iets aan hebben. |
Wallflower
Het gaat niet om het lid worden ofzo maar wat voor info eis jij op z'n site |
Een forum over pesten en vooral gepest worden. Maar dat is hier al, eigenlijk.
|
en ook daar gaat het niet om toch?
meer wat er op zo'n site moet komen. ik ga eerst ff kijken wat je er op hebt staan! okay? -xxx- wendy |
ik vind zo'n site wel belangrijk. pesten is triest, en er moet wat aan gedaan worden. goed dat je die site gemaakt hebt!!
|
heey,
nou ik heb je site gezien, en vooral je forum vond ik erg leuk. en, hoe gaat het met je boek? wat zou je er nog meer op kunnen zetten? misschien tips, hoe je in een bepaalde situatie het beste kan reageren? (:o) mm, ik weet het niet... -xxx- wendy |
zet er sterke verhalen dat pesten kan leiden tot zelfmoord en zorg ervoor dat mensen ervan schrikken nie allemaal dat het dom is datvinden ze juist leuk. veel succes ermee ga ermee door
|
...;)
Bedankt voor je tip ik zla het overleggen met mijn mede beheerder RiCkY-bOy Sterke verhalen neerzetten is niet echt een goed idee helemaal niet omdat het afschrikt.Er komen ook jongere kinderen en wat nou als die het te zwaar opvatten wil ik niet op mijn geweten hebben |
Citaat:
Pesten te zwaar opvatten...kan dat? Ik snap wel wat je bedoeld, je moet de verhalen zelf ook doorlezen voor je ze online zet. Er zijn ook boeken over pesten (Spijt! bv), die kunnen die kinderen ook lezen...en pesten kan niet slechter aflopen dan in sommige van die boeken... Verder...de site misschien iets overzichtelijker maken...ik vond die links (van die projecten) niet super duidelijk...en volgens mij gaan ze allebei naar dezelfde pagina. |
Leonoor bedankt daar zal ook naar gekeken worden
|
Misschien boekentips...boeken over pesten (zoals Spijt!), met een korte recentie oid...? En/of dat mensen kunnen praten ed over wat ze er in herkenden enz. (Beetje forum dus.)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder is het een mooie site (y) Ga zo door en succes! |
Citaat:
Over die boekentips: ik heb ze niet gezien...dat soort dingen vallen dan ook onder 'de site misschien iets overzichtelijker maken'. Misschien heb ik met m'n neus gekeken, maar als het echt duidelijk was ed...dan had ik het wel gezien, denk ik. En dat forum...misschien ook wat duidelijker neerzetten ipv onder 'dus kom maar op met de berichten!', dat kan zoveel zijn... |
Is zo'n apart topic voor snijden wel een goed idee?
Ik denk dat dat snel uit de hand kan lopen. |
Citaat:
trouwens op welk bericht heb je je antwoord op gebaseerd? snijden heeft volgens mij niets rechtstreeks met pesten of gepest worden te maken dus zou het nu niet direct iets vinden dat er een topic over zou komen |
De reden dat het topic er staat is dat ik zo'n 20 mensen ken die zich zijn gaan automuleren.En die mensen wil ik graag steuen omdat ik er zelf alles vanaf weet hoe dat is.
|
tips voor mensen die gepest worden vb
-hoe vinden ze goeie vrienden -weerstand bieden -hoe te reageren in welke situatie -hoe aan te kaarten bij de schoolleiding zodat ze het serieus nemen |
werd de zwakste holbewoner niet al belachelijk gemaakt door zijn emotioneel-sociaal sterkere soortgenoten?
|
Crystal Method
Pesten is nooit goed hoe je het went of keert je kan er iemands leven mee verknallen. |
Citaat:
Aldus de vader van die knurft zo'n 4 jaar geleden :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
-x-x-x- LilDushi P.S. wete iemand misskien hoe ik een forum kan openen of hoe ik een plaatje onder mijn naam krijg? heb al veel geprobeerd maar lukt niet:S?! alvast Thnxx ;) |
bijvoorbeeld. wat de gevolgen van pesten kunnen zijn ofzo, misschien dat mensen er dan beter over na gaan denke.
ik hoop het wel want ik word ook nogal gepest..... :( |
|
ok
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:05. |