![]() |
Cult forummer.
Ik weet dat dit 'n kantinetopic is maar de mensen op kantine zijn stom en bovendien verzin maar een manier om dit aan je lyfestile te koppelen:
De Vraag is: Welke forummer heeft voor jou een cultstatus verworven en waarom? |
Mennuz, vanwege z'n lompe scheldpartijen, z'n enorm opstandige maar toch wel coole gedrag en gewoon, z'n algemene lompheid :D
|
Ik kiez ook Mennuz
|
Driewerf hoera voor Mennuz!
|
rutger, omdat hij mijn huidige bureaubladachtergrond is
|
Rutger, omdat hij de personificatie van Emo-core is :D
eXo, omdat hij zown boeiende topics opent Mennuz, zie boven En nog wel mer, maar ik ga niet iedereeen zn kont kussen. |
Postuum is Mennuz toch nog waar hij wilde zijn, in het middelpunt van de belangstelling.
|
Jozzz, omdat hij nooit op het forum is.
Ieme, omdat hij Leme is :D |
Citaat:
-poesiefox, omdat ze overal een goede kijk op heeft en mij heel goed helpt als ik problemen heb -terror koe, omdat ze de beste humor van iedereen heeft terwijl ze zo schattig verlegen overkomt op foto's -M|st, omdat ik haar mooi en aardig vind |
Citaat:
|
Ufke, omdat hij zo'n lieve tepel heeft :)
|
poesiefox... ten eerste haar naam is (y)... haar foto's(y)... en ze is niet op haar mondje gevallen(y)...
|
Terror Koe , omdat ze zo'n heerlijk stereotypje is (y)
|
Citaat:
|
exo
|
Citaat:
|
ik wil forumbaas worden!
|
Poesiefox
Nare man En Bertbart :) |
AtHell omdat 't zo'n lekker gozertje is.
|
Ninh, omdat hij de multiculturele samenleving op een overwegend blank forum vertegenwoordigt, samen met GRRR (y).
|
Citaat:
|
nare man
BARON FEYENOORDvakX Die laatste twee omdat ik die irl ken :D. |
Nare man, omdat hij op het forum verschrikkelijk vervelend is, maar eigenlijk issie lief :)
Eris, omdat ik haar irl ken :p Evito, tsja..om zijn posts |
Die MaskedMage.
|
shit man, word ik niet eens genoemd... :(
|
Citaat:
|
Exo, omdat ik om de een of andere rede altijd zijn posts lees
|
Citaat:
Ik nomineer Heathenpride ook. |
Citaat:
oh, alleen voor lifestylers, laat dan maar.... |
is iedereen prada vergeten?
|
Citaat:
(wie???) |
choas: omdat ie gewoon lekker zichzelf is.
|
:)
86dagreed: vanwege z'n rants en goede muzieksmaak en humor (y) ~(S-|-)2v!lL~ : zhe p00ptr00p 2001 , need i say more :) hele dope kerel en Rick FSB natuurlijk (@ muziek) |
Citaat:
dat is echt DE cult-figuur van dit forum (y) mensen die hier nu nog zitten zijn geen cult-figuren |
Citaat:
en je hoeft niet per sé op te rotten of dood te gaan om 'n cult status te bereiken. |
Citaat:
|
Vampiria, omdat ik haar mooi en heel lief vind.
|
:oAww, wat ben je toch leuk.:)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ChaOs & eXo....... die zijn gewoon (y)
|
en btw ninh ook, zijn avatars zijn (y)
|
bibi is ook (y) (y)
btw omdat topics over andere forummers niet mogen is dit topic vanaf nu een 'cult EX forummers' topic. Oftewel welke forummers die een leven hebben gekregen en dit gele walhalla achter zich hebben gelaten hebben voor jou een cult betekenis? Ja dat mag ik 't is immers mijn topic. |
Citaat:
nog steeds geen image :(. |
Citaat:
maar ik stem toch op prada |
alle [TSBS]-ers, daar hoort Rick FSB ook bij
|
Citaat:
http://members.lycos.nl/ufke/forum/willemgeil.jpg |
heathenpride
infaustus djflem |
McLaren
de grote klikspaan :D |