![]() |
binnen/buiten je profiel?
wat zijn de vakken binnen en wat zijn de vakken buiten je profiel?
(CM) |
Bedoel je in het algemeen? Want dat is voor iedereen verschillend natuurlijk...
Ik doe CM, met m&o in het vrije deel en nederlands, engels, duits12, fries12, wiskunde, geschiedenis in het profiel- en gemeenschappelijkdeel.... zoiets? |
Dit verschilt per school toch? En havo of vwo?
Nou ja, het enige wat ik zeker weet is dat Nederlands en Engels buiten je profiel zitten. Op onze school is het geloof ik zo (vwo): Ne en En buiten je profiel ook de vakken die je al eerder (in de vierde of 5e) hebt afgesloten (waaronder: gym, ckv1, maatschappijleer, GS1). in je profiel: GS, kunstgs/tekenen (samen 1 punt), Frans12, Duits12 en WiA1. |
Citaat:
ja ik heb ook m&o in het vrije deel. dat telt dus als buiten je profiel?? |
ja ik vroeg me dus ook af wat nou precies je vrije deel is en wat niet, ik zal ff mijn profiel uitleggen:
ik heb CM (vwo) met frans 2 grieks geschiedenis muziek (engels en nederlands) en mijn gekozen vakken zijn: aardrijkskunde wiskunde a2 klopt het dan, dat ik wanneer ik de 4 vakken bovenaan voldoende heb, en er van uit ga dat EN en NE ook voldoende zijn, ik in principe geslaagd ben? nu al??? |
Geschiedenis en economie zitten in ieder geval in het profiel bij C&M.
Je vrije vak, Nerderlands en Engels in je vrije deel. |
Binnen:
Frans of Duits Ckv2 Geschiedenis Economie.. Ckv3 Voilgens mij :o Buiten: nederlands, engels, dat soort vakken.. |
Ik had N&G (Na1, Sk, Bio en Wis B1)+ Informatica(geen examen vak) in mijn profiel. Verder buiten mijn profiel Ne, Du1, LO, CKV1.. Dat soort gare vakken...
|
Gemeenschappelijke deel :
engels nederlands anw maatschappijleer frans 1 of duits 1 letterkunde CKV 1 LO Profieldeel : Geschiedenis Wiskunde A1 Economie 1 tekenen (e.v duits 2 of frans 2 ) Vrije deel : hierin kan staan : Biologie M&O Duits 1 frans 1 AK Dit is voor C&M HAVO!! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:27. |