![]() |
Hoe lang slaap jij gemiddeld in een nacht?
Ik zo'n 5-6 uur...
Om 22:30 is meestal de computer uit, ik lig om 23:00 in bed en val om 23:30 in slaap... En om 5:15 of 5:30 gaat de wekker weer (ik bezorg ochtendkranten). Zo gaat het de hele week door... :o Maar aan het eind van de week slaap ik dan 12 uur ofzo. :p |
hmm..
Meestal gaat de comp rond half 12 / 11.45 uit en dan ga ik ff mijn pyama aandoen, tanden poetsen en nadenken in bedje.. Rond 12 uur 12.15 slaap ik dan. Toen ik nog naar school meost stond ik altijd rond 7.15 op.. dus ong 7 uur slaap. MAarja dadelijk na mijn examens kan ik lekker uit gaan slapen :D |
ik denk zo'n 7/8 uur..
|
Citaat:
|
Ongeveer van 22:30/23:00 tot 6:30, dus een uurtje of 7 a 8.
'Vroeger' toen ik nog op de middelbare school zat had ik aan 6 uurtjes al genoeg, maar die tijden zijn helaas voorbij. :/ |
Meestal lig ik rond een uurtje of 2 in bed en mijn wekker gaat om half 9, dus ik slaap zo'n zeseneenhalf uur goed per nacht. Helaas is dat niet voldoende om uitgerust op te staan, dus ik blijf nog wel tot elf uur in m'n nest doormeuren.
|
gemiddeld zo'n 5 a 6 uur.
|
4 nachten à 4 uur (van 4.00 tot 8.00 ongeveer)
1 nacht à 9+ uur En de overige 2 nachten verschillen teveel om er uitspraken over te doen. |
als het meezit ong. 4 uur :(
|
meestal een uur of 8, in het weekend 9-10 uur.
|
Veel verschil...
Ik vermoed dat meiden langer slapen dan jongens... Eens zien of dat ook zo is... |
9 uur...
|
Nu gemiddeld een uur of 10, normaal gesproken 7 uur
|
tussen 6 en 8 uur
|
Vier tot vijf uur gemiddeld.
|
8 tot 9 uur, geloof ik. :)
|
Door de week ongeveer 6 a 7 uur, denk ik... Ik lig tegen 12 uur in bed, ga slapen tegen half 1 of 1 uur (ligt er ook aan hoe laat ik er uit kan, hoe later eruit, hoe langer ik wakker blijf), moet er om half 7 tot half negen ofzo uit. In het weekeinde en de vakanties Zo'n 9 uur? Ik kán dan wel 10 of 11 uur slapen, maar ik heb mezelf de eis gesteld dat ik er hooguit tot half elf mag blijven liggen, en ik ga pas rond 2 uur slapen (eerder als ik moe ben, later als ik een leuk boek heb/nog zit te schrijven), vandaar...
|
door de week 7 uur, in het weekend 10. :o
|
8 uur ofzo...
|
Geloof dat ik zo'n 8 uur slaap door de weeks, en die uren heb ik ook best wel nodig
In het weekend slaap ik meestal zo'n 11 uur, maar ik kan het ook wel met minder uren doen dan |
gemiddeld zo'n 8 doordeweek, in het weekend wel 9/10 en heel af en toe haal ik de 12 :D
|
Doordeweeks wel ongeveer 6 a 7 uurtjes en in het weekend lekker uitslapen 12 uur lang :D
|
uurtje of 7/8
|
Ik ga doordeweeks om 22.00 uur naar bed, dan lees ik nog wat tot 23.00 uur en dan ga ik slapen, ik val dan bijna gelijk in slaap en ik slaap tot 7.00 uur ongeveer dus das 7 uur slaap per nacht, in het weekend slaap ik zo'n 10 a 11 uur per nacht.
|
Doordeweeks gemiddeld 5 a 6 uur i guess:S te weinig dus in het weekend slaap ik altijd uit:P
|
8-9 uur
|
meestal zo'n 8 uur
|
uur of 5/6. soms maar 3.
maar zit momenteel met elektronen op mn kop waar k vannacht ook mee moet slapen enzo. en dan morgen naar ziekenhuis en dan volgende week uitslag. :D hoop dak slaappillen krijg... :D haha |
*heeft het precies uitgerekend* 8,7 uur :D
Als ik naar school moet 7/8/9 uur en en anders 10-12 uur :) |
5/6 uur en soms helemaal niet
|
+/-8 uur
|
Minstens 8 uur. Meestal al ik naar school moet 8 tot 9 uur.
In het weekend ligt het eraan hoe moe ik ben. In de vakantie vaak minstens 10 uur... |
Citaat:
|
Tussen de 6 en 8 uur
|
ong 22:30 naar bed toe..
tussen 23:00 en 23:30 slapen tot 7:45 |
Ergens tussen de 5 en 6 uur... meer als ik de eerste x uur vrij heb.
|
Ach :) ligt er aan. Maar het is zo'n 5-6h.. en af en toe doen we dan eens wat langer slapen om bij te slapen.
|
Tegenwoordig 8 tot 9 uur
|
7 uur ofzo
|
Rond 12 uur ga ik slapen meestal, en dan duurt het altijd even (lees: lang) voordat ik slaap. En dan wordt ik om 6 uur ofzo wakker (fijn zo'n biologische klok :S). Dus laten we zeggen 5-6 uur.
En dan ben ik einde van de week moe en ga ik weliswaar rond 2 uur naar bed, maar dan slaap ik ook uit tot 12 à 1 uur :D |
uur of 9 :o
|
ik ga meestal rond half 11 11uur naar bed slaap ongeveer half 12 en moet om 8 uur ongeveer van huis weg wordt altijd om 7 uur wakker gemaakt maar kom om half 8 kwart voor 8 me bed uit maar in het weekend als ik kan uitslapen doe ik dat ook kom ik ongeveer 12 uur me bed uit
|
njaa kslaap ongeveer rond 24.00 - 01.00 uur tot gem. 7.45 uur.. ongevveer 7 uur per nacht.. wel genoeg
|
tussen de 6 en 7 uur denk ik...
|
tussen de 5 en de 7 uur. maar ik moet eignelijk 8 uur slapen wil ik er beetje fatsoenlijk uitzien en gedragen enzo. Komt er helaas zelden van. En in het weekend slaap ik meestal maar 4 uurtjes ofzo vrijdag en zaterdag dan. en dan zondag uurtje of 9 want dan ben ik lijkje
|
5-6 als ik school heb, anders langer.
|
hele week door 5 tot 8 uur, weekend soms wat langer
|
De afgelopen 2 nachten een uur of 4, maar dat ga ik zometeen inhalen. (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:29. |