![]() |
hoe vaak denk jij aan sex
Als je achter je examen zit?
|
lol.. dan probeer ik het even te verbannen uit me gedachten :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee joh, ik vroeg t me gewoon ff af |
Ikke nooit!!
|
Woehaha :D
Niet heel vaak. :p |
haha..das een goeie.. heeu nog nie aan gedacht ..knap :D :p
|
ik ook niet :cool:
|
Citaat:
hoe vaak denk jij, tijdens je examens, aan konijntjes die op de kop met 1 pootje aan het portier van een boot hangen en Litouwse volksliederen neuriën? :o ik best vaak :) |
Niet. :p Ik dacht even dat ik op een ander deelforum was (of jij natuurlijk. :)
|
Citaat:
|
dat meisje van de drankjes was gister wel bijzonder aantrekkelijk....:o.....maar nee, te druk:P
|
heey wel origineel ma kheb gewoon geen tijd om er aan te denken zou wel willen ! heb ik nog iets leuks om aan te denken! want dat ik die examens nu echt boeiend vind :( NOT!
|
Nog niet, misschien wel een grappig idee om voor de gein een hertentamen te doen met zulke gedachtes in je kop... ;)
|
waarschijnlijk het allerlaatste examen op vmbo-t nederlands schrijfvaardigheid.. omdat ik die middag naar mijn vriend toe ga en we wat te viere hebbe ;)
|
Misschien onder biologie...
|
pffhhh echt geeneens tijd voor!
haha te geconcentreerd bezig met die examens! :) Maar de vader van mijn vriend die was surveillant bij geschiedenis vanochtend en toen moest ik wel even aan mijn vriendje denken ;) |
ik heb er idd wel aan gedacht ja... Maar ja, eignelijk zijn mn gedachten overal behalve bij dat examen... :(
|
haha... eigenlijk helemaal niet veel *sorry vriendje van mij* maar ik kan me redelijk concentreren en anders kijk ik gewoon beetje om me heen enzo..
|
Tot nu toe heb ik de tijd nodig gehad voor mn examens. :)
Nul keer dus. |
TE VAAK...
GRTZ $tre$$bee$t |
Ik denk er te vaak aan, ik zit naast de jongen waarmee ik een week geleden gezoend heb... Heeeeeeel vervelend ;)
Kuzz Ik ;) |
Ik denk er in ieder geval zelden bewust aan.;)
Zo, da's wel weer genoeg diplomatiek geantwoord voor vanavond.:D |
Kzou wel willen, maar ik zat vandaag de hele tijd met dat kutliedje van Jim in me hoofd :mad:
|
ja had ik vandaag ook hele tijd in m'n hoofd
Je wordt bedankt jim! :mad: ik had geen tijd om aan sex te denken maar na deze topic zal het morgen ben ik bang toch gaan gebeuren onder engels, dan zit ik vet geconcentreerd en dan INEENS denk ik aan deze topic.....tsja.... je wordt bedankt bart! :mad: |
sex met jim?
lol :D dan kan ik me gelijk weer concentreren |
goh...hoog niveau hier...zitten jullie echt in eindexamen klassen...lijkt me eerder een brugklas
|
Citaat:
|
Citaat:
En trouwens: in de brugklas dacht ik daar nog niet aan hoor ;) |
Citaat:
|
nou, mijn vriend zit momenteel in Riga om verslag te doen van het songfestival... en toevallig stond er vandaag in het examen geschiedenis (VWO) een bron uit Riga... toen was ik wel even afgeleid :p
|
Citaat:
(hoewel hij wel relaxt is) |
0 keer!!!
|
Nou zowat de hele tijd! Pfffff, er is niets opwinderders dan een flink zwaar examen Wiskunde B. Not! Maar de dames om me heen zijn vaak toch erg knap dus ik zit niet stil, zeg maar :P
|
Moeilijke vragen kunnen mij niet echt opwinden ofzo :D
Stress werkt averechts :rolleyes: |
Met dat lekkere mokkel dat naast me zat.... ja mn gedachtes dwaalden wel af bij wiskunde :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
niet
|
Ik kan dit niet serieus vinden, dus hij gaat dicht.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:20. |