![]() |
de BNN familie
19 mei was de eerste uitzending, alles was gewoon geacteerd
|
Citaat:
|
Geweldig gewoon, heb me soms kapot gelachen (natuurlijk niet echt, want dan had ik dit niet kunnen typen) Jammer dat er maar weinig afleveringen van komen
|
In 1 woord hilarisch, vooral Jeroen Pauw in de supermarkt (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jeroen Pauw is (y) |
katja: "vraag bridget maar, die doet alles voor geld" :)
hilarisch, ik ga het zeker vaker kijken |
Citaat:
|
Ik vond het leuk :)
Normaal gesproken niet het soort programma's waar ik naar zou kijken, maar ik vond het best grappig. Het is natuurlijk allemaal in scene gezet, maar Jeroen Pauw heeft wel een heel sterk gevoel voor humor: "Misschien ook een leuk shot voor jullie, Jeroen doet de ijskast open" :D:D |
was leuk...dat oude wijfie in de supermarkt..
en bij ruud de wild thuis...LUL! met dat kokende melk :D |
ik vond t wel geinig om te zien, zo lekker geacteerd :)
|
Goh Nederland word wakker, tuurlijk is et geacteerd, tis als persiflage bedoeld en niet als zoveelste real-life soap..
Katja word neergezet als de aardige alcoholist Pauw als de meidenversierder De Wild als vader die moeder alles laat doen en Maasland als geldwolf.. Erik de Zwart als omkoper, kom je ff mee dan praten we erover!! GOED!!! |
Citaat:
|
kvon et maar beuring
|
ik heb me prima vermaakt met die ongein :D verheug me al op volgende week
en tuurlijk is alles nep! je denkt toch niet echt dat er zomaar 4 dames uit het niets tevoorschijn kunnen komen! |
ah sjit! ik had me nog zooo voorgenomen het te gaan kijken, leek me echt wel LOL zegmaar :D
naja volgende keer beter...wanneer komt t nou precies? 1 x per week of vaker? en hoe laat enzo? :) |
Citaat:
|
Ik kan Jeroen Pauw nu bij Nova niet anders meer zien als Jeroen Pauw die de ijskast open doet. :D
|
Argh, dat heb ik ook al gemist :|
|
Citaat:
|
Uitstekende pesiflage.. (y)
|
Citaat:
Sinds september 2001 presenteerde Jeroen ook 3 seizoenen lang een televisievariant van dit spraakmakende mediaprogramma. |
De hele Bnn family is een idee van Ruud de Wild tijdens een van zijn radioshows.. et begon als grapje.. De kookclub van hun bestaat wel echt!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Eigenlijk slaat het nergens op, maar het is errug boeiend om Allemaal te volgen. Ik ga het zeker de volgende weken volgen, was best LOL...
|
die pop van bridget in die auto haha!
en de reactie van ruud 'ik probeer een trauma te verwerken ja! dan kom je toch niet met een pop met zó'n paal en een kale kop aanlopen?!' :D |
Citaat:
Ik vond de 1e aflevering echt heel grappig, heb soms echt in een deuk gelegen. Ik hou ervan, mensen die met zichzelf kunnen spotten en in de zeik nemen.. en elkaar ook ;) |
bnn family is kewl (y) :p
|
Ik vind het ook heel leuk!
vooral toen ruud die zakdoek op toy lag! (strax wordt ze nog herkend!) en met die pop in die auto :o :D |
Citaat:
leuker dan adam's family maar kan niet aan patty's posse tippen |
zagen jullie in afl 2 die naakte man uit de kamer van Katja lopen?
|
|
:D, gewoon weer geniale uitzending, weer krom gelegen
|
Aargh ik heb het gemist.
De eerste aflevering vond ik echt hilarisch, ik zat echt hardop te lachen ..vooral de "subtiele" kutopmerkingen tussen katja en bridget..ge-wel-dig :D (y) :D ohh en die pop in bridgets auto.. :D |
leukleukleuk :):):cool:
Katja: 'ik ben een parodie op Patty Brard' :D |
Gewoon geniaal :D
|
komt d'r een herhaling van aflevering 2?? :(
|
ik hoop ut niet
|
Citaat:
|
http://bnn-sites.omroep.nl/view/542/1022/44271 :) Niet zo heel goeie kwaliteit geloof ik, maar ach, dat boeit ook niet zo.
|
Citaat:
|
haha, thomas als vriend van katja. leuk leuk leuk (en nee, niet echt natuurlijk). :)
|
briljante aflevering. echt zoooooooo koel.
|
Hij was weer zeer leuk, Acda uit dat bed, geweldig gewoon. en Joop van Tellingen heeft ook al een leuke rol
BNN Family = (y) |
Inderdaad erg leuke serie. Super hoe ze alles overdrijven :) Jeroen Pauw heeft ook erg leuke humor in de serie (sympathieke man, maar dat dacht ik altijd al)
|
Arme thomas gisteravond :rolleyes:
:D |
katja, nochal arrogant, maar wel lekker
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:25. |