![]() |
Exhibitionisme
Iemand ervaringen mee?
Jijzelf, vrienden, vriendinnen, broers, zusjes die zulke dingen doen? Wat dan precies? Ben benieuwd:) |
We vergeten in ons enthousiasme de gordijnen nog wel eens dicht te doen, en ergens maakt het dat nog leuker. Maar ik ga niet expres voor de open ramen met mijn hele hebben en houden te koop lopen.
|
Citaat:
Geen ervaring mee. Ik hou daar niet zo van. Mijn vriendin net zo. En ik slaap op zolder, weinig mensen die dan naar binnen kunnen kijken... :D |
Ik neem aan dat dat inhoud dat je wilt dat mensen je zien?
We hebben het welleens een keer gedaan voor het raam terwijl de tuinman bezig was in de tuin ;) |
hmm verschillende keren exhibitionisten zich zien aftrekken in het exhibitionistenpartkje (hé laïs? ;) ),
een van m'n achterburen die altijd naakt op z'n dak gaat zitten en dan met de verrekijker naar mij kijkt als ik moet studeren, volgens mij is hij gestoord |
Citaat:
Mensen doen grappige dingen :P |
Citaat:
alleen voor het raam in de huiskamer, en haar boeien en vingeren op een schoolplein met spelende kinderen ernaast... |
Citaat:
Zoja: jullie zijn 1. heel avontuurlijk, 2. progressief ;), 3. getikt. :p :D |
Citaat:
|
Citaat:
En wat alleen voor het raam ? |
nou mijn riek en ik hebben een keer heel erg zin gekregen, dat was 20 jaar geleden, in een dierentuin! toen gingen we het proberen in de wcs van een restaurantje maar toen werden we betrapt en de hele dierentuin uitgezet! maar daarna niet meer hoor. nou we zonnen wel eens naakt maar onze tuin is goed beschut. :D
|
Citaat:
|
Ik ben - als ik eerlijk moet zijn - ontzettend ouderwets met dat soort dingen. :)
|
Citaat:
Volgens mij ook. :| |
Exhibitionisme is inderdaad als je graag wil dan anderen je zien, en 't is hier sexualiteit, dus het gaat er in dit geval waarschijnlijk om dat je graag wil dat anderen je sex zien hebben. Nee, dat wil ik niet:)
|
Citaat:
vage shit lol |
Éh ik vind hjet maar niks
|
hou ik nie van.. voel me eg niet okee als ik denk dat iemand het ziet.
|
Mjah niet alleen over willen dat anderen zien dat je sex hebt Sarah. Een vriendin van me heeft ook exhibitionistische trekjes, maar dan meer in de vorm van geen ondergoed aan doen enzo, en niemand die t merkt, behalve zij. Nog meer van dat soort dingen maar goed, kan ik nie allemaal opnoemen:)
|
Snap ik iets niet, of denken de meeste mensen hier dat exhibitionisme meteen sex in het openbaar is? Volgens mijn (niet altijd even) bescheiden mening heeft het meer te maken met het tonen van je lichaam aan derden, met als doel jezelf op te winden. Klinkt dat niet mooi officieel? Sex in het openbaar is volgens mij weer iets anders, overigens ook best opwindend, maar niet te vatten onder de noemer exhibitionisme (maar ik zou er natuurlijk het verklarend woordenboek eens op na moeten slaan om dat zeker te weten). Oh en overigens (surprise surprise) ik mag me nog wel eens amuseren met het vergeten aantrekken van de juiste hoeveelheid kledij... :rolleyes:
|
Citaat:
Meer mensen van dit soort dingen? |
Neej (n)
|
doe niet zo negatief joh
|
Citaat:
|
Citaat:
Geen ondergoed aandoen zonder dat iemand je ziet, is geen exhibiotonisme. (denk aan het engelse woord 'to exhibit') |
Citaat:
|
wtf. zo'n moeilijk woord is exhibitionisme toch niet?
honderd keer fout gezien in deze thread ongeveer O_o ontopic - exhibitionisten zijn gay |
Citaat:
|
Oooh, voor het raam... Dat moet ik echt eens een keer doen. Wel op de eerste verdieping of zo, zodat het niet meteen in het oog springt, maar toch spannend is..
En ik vind het geil om 's avonds laat op de motorkap van zijn auto te neuken met het idee dat er mensen zijn die me kunnen horen.:) |
ex·hi·bi·ti·o·nis·me (het ~)
1 psychische stoornis gekenmerkt door het ontlenen van seksuele opwinding aan het vertonen van de geslachtsdelen aan onbekenden 2 het te koop lopen met iets persoonlijks, oneervols of afstotends. |
Citaat:
1 en 3 denkik... maar het is serieus waar en was erg spannend om eerlijk te zijn :o ik had verwacht dat toch wel meer mensen zulk soort dingen hadden meegemaakt... maarja kennelijk ben ik een toonbeeld van 1 en 3.... in ieder geval zeker een aanrader :P |
Ho even, niet meteen naar mij verwijzen als het om exhibitionisme gaat. Ik zal de laatste zijn om te ontkennen dat ik graag in mijn blootje loop of al dan niet graag op het randje gekleed ga, maar ook ik moet mij gewonnen geven aan de betekenis van het woord exhibitionisme. Ws heb ik het zelf verkeerd gebruikt, maar ik word er niet warm of koud van door mijn 'geslachtsdelen' te tonen in een sexuele context. Wat me wel opwindt is schaars gekleed zijn, of net iets meer laten zien dan de bedoeling is...
|
mwa, ik ben niet erg trots op mijn lichaam, maar ik heb wel een instelling: ik heb schijt aan de hele wereld, en de hele wereld heeft schijt ana mij: en met die instelling heb ik een paar keer seks gehad in het centrum van een stad, of gewoon op bankjes in een park
nou en?! |
Citaat:
Wat ben jij? :eek: :o :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:22. |