![]() |
B.C. Rich Guitars
Weet iemand een winkel in Nederland waar ze B.C. Rich gitaars hebben (die je dus niet eerst moet laten importeren) en dan de Beast (zie http://www.bcrich.com ) of de Warlock , en dan niet de warlock combopack, want t is wel vreemd dat de warlock met t combopack goedkoper is dan wanneer je een warlock los koopt dus hij zal wel slechter zijn (??) maar weet iemand een winkel warabij je ze niet hoeft te importeren?
Edit: sorry als dit op vraag en aanbod moest |
HOLLAND CENTRE INSTRUMENTS
DRENTHEHAVEN 20 NIEUWEGEIN, NL 3433 NETHERLANDS phone: +31 30 606 1461 fax: +31 30 606 2712 TIP:Kijk voortaan wat beter op een site. |
Bij Dijkman in Amsterdam.
|
--------- sorry. krijg neit weg
(zie bericht onder) |
de warlock is zkrs mooi! Maar de beast en bich zijn ook niet lelijk
|
Citaat:
Citaat:
|
Maar klinkt dat ding ook?
|
Citaat:
|
Ik heb nu namelijk een (nog) een squier en wil over een paar maanden een nieuwe gitaarkopen want deze was maar 150 euro dus denk ik dat re ook wel geluidskwaliteit verschil tussen zit als de gem prijs van een beast of warlock 700-900 dollar is
|
Let wel op uit welke serie je Warlock of Beast komt, er zit wel degelijk verschil tussen de verschillende series.
|
koop gewoon een normale gitaar en niet zo'n afschuwelijk lelijk geval!
|
Citaat:
dat mensen hier een stijve gerlo van krijgen... |
smaken verschillen nou eenmaal :rolleyes:
snees: dus als ik r een neem zou t dus uit de NJ series ipv de platinum series maar beast is allen maar in NJ en voor warlock is de Nek-Thru het duurst, zou die dan ook beter kwal zijn? volgens mij is allen het materiaal van de "klankkastgevalding" duurder |
Citaat:
|
Voor dat geld dat je aan zo'n geval uitgeeft kan je een veel betere gitaar kopen. Ze zijn wel mooi, dat wel, maar je kan er zo weinig mee. Ze zijn eigelijk alleen geschikt om op te raggen, dan zijn ze wel leuk, maar voor de rest is het niet echt geschikt.
Maar in Feedback in Utrecht kan je ze zo meenemen. |
bij www.conijn.nl hebben ze die beast bas
|
Ik vind ze helemaal niet mooi eigenlijk. Eerder opzichtig haha. Geef mij maar een mooi klassiek ontwerp ipv die metalplanken. Maarja wie ben ik.
|
ja wie ben jij ja :D :p
thnx: paco de taco en tsasil |
American guitar store in Enschede.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:28. |