![]() |
Arrestatie jongeren in Praag
Wat vinden jullie daar nou van? ik vindt het echt sukkels. en ik ken ze zelfs (zitten bij mij op school)
|
Als je even een bron post dan weten wij ook waar je het over hebt.,
|
|
Citaat:
|
Ik dacht eerst dat het klasgenoten van een 'vriendin' van mij waren, omdat zij op dat moment ook in Praag was, maar dat was niet zo. Ben wel benieuwd wát die jongens nou precies gedaan hebben, want erg duidelijk is dat artikel (en de rest van de berichtgeving) nou niet.
|
heel goeie boeken
|
het zegt wel wat over de naar binnen gerichtheid van nederland als dit nieuws op het journaal en op de radio komt.
|
ze zijn hem s'nachts gepeerd met een lucht buks die ze overdag hadden gekocht op de markt en daar hebben ze iemand mee beroofd. ik betwijfel echter of het waar is. ik denk dat ze gewoon op bomen aan het schieten waren ofzo en dat iemand zich bedreigd voelde en toen de politie heeft gebeld.
|
You just don't have to mess with our people!
|
Laten we eerst maar eens afwachten of het waar is.
|
Als ze inderdaad die overval gepleegd hebben, hoop ik dat ze een jaar of tien daar in de gevangenis zitten.
|
ja dat vind ik idd best wel zielige lui, als ze gewoon een beetje aan t ouwehoeren waren ok, maar als ze echt iemand hebben bedreigd dan is dat wel smerig
en dan mogen ze van mij part 10 jaar in de cel zitten xdelal |
Citaat:
|
^^^inderdaad.
Maar on-topic, in het artikel staat dat er 's nachts drie ontbraken, en dat er twee in de cel zaten. Hebben ze de derde al teruggevonden? :) |
de derde wou niet meedoen met de overval en is weggegaan. ze de vrouw beroofd door met de bux op haar hoofd te slaan zij had 5 hechtingen.
Citaat:
|
klint erg marrokaans :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Van Dune heb ik alleen nog maar de eerste gelezen... de 2e is er steeds niet in de bibliotheek, althans niet in het Engels :/ Ontopic: Ervan uitgaande dat het waar is, lach ik ze heel hard uit voor hun extreme domheid (bier is daar al 15 cent oid, waar heb je nog gestolen geld voor nodig?) en hoop ik dat ze een flinke straf krijgen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Muad'dib: Heb ik gelijk? :p |
Baron, vraag het persoonlijk in een PM of zo, maar verziek een forum topic niet.
zucht |
Stelletje sukkels, zijn ze een paar dagen in t buitenland, moeten ze t weer meteen verpesten voor de hele groep (n)
|
alleen Dune I is de moeite waard. rest zuigt.
|
het waren geen marrokanen(ook geen turken).
en juist na het eerste boek wordt het leuk |
Citaat:
|
Citaat:
Nee, dacht al NLers, maar dat boeit niet eigenlijk. T is gewoon zo dom als je zulke dingen doet en t voor de rest verpest (n) |
Citaat:
|
Citaat:
maja wat heeft dit verder nog voor discussiewaarde? :o |
Citaat:
Marokko - Marokkanen. Stumper. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Wel knap trouwens, dat je van een onderwerp dat er geen zak mee te maken heeft, weer een anti-mosim topic hebt weten te maken.
|
Kben ook in Praag geweest vorige week..
Maar vind dit egt onzin.. Dat doe je tog nie?!:S |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:06. |