![]() |
[origineel] Wanneer voel jij je dom?
De tegenhanger van Aaaaaarts topic. Dit is een topic voor mensen die zich arrogant voelen, kunnen ze zichzelf mooi naar beneden halen... :P
Ik voel mij dom wanneer ik een domme uitspraak doe die voor sommigen kwetsend is :o (komt gelukkig niet vaak voor (...denk ik... :o :p)). |
een historisch dom moment in mijn leven was de eerste keer dat ik een computer spel kocht. ik was 11 :o. Outlaws, oke. spel geinstalleerd, spelen. alles goed. tot ik bij level 7 kwam, toen vroeg ie om cd 2. maar ik zag geen 2e doosje. dus ik tot 3 maal terug naar die winkel, en maar blijven zeuren :o .
ik heb me nog nooit zo dom gevoeld als het moment waarop ik dat doosje openklapte en ik daar cd2 zag zitten. Had nog nooit een dubbel cd in handen gehad, en was te suf om eerst even het doosje te onderzoeken voordat ik ging klagen. wordt weer rood nu ik dat typ :o |
Wanneer voel ik me dom? Als ik dom doe... 24/7
|
als ik probeer te discussiëren met puberende ventjes die volhouden dat te hard rijden goed en veilig is :o
|
Best vaak :P ik denk pas NA dat ik wat zeg... kan lachwekkend zijn, helaas ook kwetsend of gewoon uitermate dom!
|
Op momenten waarop ik denk iets beter te weten dan de ander maar wanneer deze dan weer eens gruwelijk gelijk blijkt te hebben
|
Het moment op schoolkamp dat we met zn allen rond t kampvuur zaten en ik ff slim wilde zijn en privacy op zn nederlands uitsprak... wat zowiets is als privatie....
Iedereen lachte mij uit, ik voelde me dom... Maar eigelijk dacht (en denk eigelijk nog steeds :O) dat 'privatie' wel n nederlands woord is:S Toch?? |
als ik iets zeg en iemand kijkt me heel arrogant aan en zegt nix terug..
dan voel ik me dom.. of als ik iemand niet vertrouw terwyl ik eigenlyk weet dat ik hem/haar wel zou moeten vertrouwen. dan voel ik me dom. als ik me weer niet tot leren kan aanzetten. dan voel ik me dom.. |
Citaat:
HAHAHA.. ONNOZELE PRUTSER!! :D :D |
ik voel me dom als ik op internet kijk wat ik ongeveer voor mn examen wiskunde gehaalt moet hebben, en erachter kom dat dat cijfer ergens tussen de 4,2 en 4,7 ligt....
|
Citaat:
|
Als ik een domme opmerking maak (n)
|
Als ik bepaalde hoogleraren aanhoor.
|
Als ik iets niet begrijp.
|
als mijn leerlingen me verbeteren of als ik iets niet weet wat zij wel weten! vervelend is dat :(
|
als ik mezelf sms ipv mn naam eronder te zetten
toen ik terugging naar de winkel met mn foon omdat hij het niet deed terwijl de batterij eerst nog opgeladen moest worden als ik in een winkel in nederland opeens in een andere taal begin te praten als ik als enige opeens om iets heel normaals (dat voor de mensen die er dan bij zijn geen aparte betekenis) moet lachen enz. enz. :o |
goed, ik zal mezelf nog even wat verder naar beneden halen
- wanneer ik mezelf voor de zoveelste keer snijd - als ik iemand onopzettelijk kwets - als ik iemand opzettelijk kwets, heb ik hier later ook altijd spijt van. - als ik een superdomme fout in een toets heb gemaakt die iedereen wist - als ik driftig word - als ik geen goeie antwoorden kan geven - als ik me geen raad weet in een bepaalde situatie - alles ik klatsboom tegen een deur aan loop :o - als blijkt dat ik ben doorgelekt :0 (1 keer gehad, in de eerste) - toen er mensen achter kwamen dat ik faalangst had - als ik niet oplet, en daarna precies dezelfde vraag stel als iemand anders al heeft gesteld - als ik mn vriend ff gauw een kus op zn wang wil geven en hij zich dan net omdraait en wegloopt om zn jas op te hangen (think about the rest...) - als ik mn tranen echt niet in kan houden waar anderen bij zijn (deze lijst kan nog veel langer, willen jullie meer horen?) -xxx- wendy |
als ik zenuwachtig ben. *bijvoorbeeld nieuw onbekend gezelschap* of als ik in een moeilijke situatie zit. *iemand troosten. ben nooit zo goed in het spontaan bedenken van antwoorden*
maar goed. ieder zn afwijking *ik zit al op 405* |
Citaat:
ben tegenwoordig minder onnozel. en geef de schuld minder snel aan anderen. (hoop ik toch) |
ik voel me dom als ik met iemand lul die super moeilijke woorden uitkraamt en ik net doe of ik het snap maar ondertussen..... :S
|
Als je 27 studiepunten door de neus word geboord. :) :(
|
Als je met een groep mensen bent, bijvoorbeeld op school, en iedereen begrijpt iets behalve jij, en het lijkt zo simpel te zijn maar toch begrijp je het niet. Dan voel ik me dom.
|
op dit moment eigenlijk
|
Als ik iets niet snap.
|
Ik voel me op minder momenten dom dan de momenten dat mensen die me helemaal niet kennen zeggen dat ik dom ben.
|
Ik voel me dom als ik naar sommige vrienden luister: ik mag dan wel op het vwo zitten, maar algemene kennis heb ik absoluut niet dus eigenlijk hoor ik er gewoon niet thuis
|
Citaat:
beter afwijkingen dan dingen om van te janken *punt* want daarmee zit ik ongeveer nu op 405 :S |
toen ik de voordeur open deed en mijn naam zei (alsof ik de telefoon opnam)... ik was 7, maar het is nog steeds een trauma
|
dat komt 12 juni wel. (y)
|
Citaat:
Ik voelde me gisteren dom toen ik geschiedenis nakeek.. En ik zal me vrijdag bij biologie ook wel weer dom voelen :o dat is zo moeilijk |
Als ik 2 woorden door elkaar haal :o
|
Citaat:
|
als ik ergens geen verstand van heb..
|
Als ik niet uit m'n woorden kom en een beetje ga stotteren. :o
Ripper |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:26. |