![]() |
waar word jij nou echt supergeil van?
waar word jij nou echt supergeil van??
|
Als ik bij Hart van Nederland zie dat er weer nieuwe konijntjes zijn geboren bij de huppelepup-boerderij in Verweggistan :cool:
|
Citaat:
ik wordt geil als ik dit lees :p |
Van mijn hormonen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Willen jouw hormonen voor mij strippen? Dan willen mijn hormonen voor jou stroppen! *heeft (f)lauwe bui* |
Hmmm van mijn vriendje
|
Citaat:
*doet edit* Of als je langere tijd in een situatie zit waarin het ongepast is wat uit te spoken en als je dan eindelijk samen bent, de hormonen gieren in de rondte bij mij dan! |
Echt supergeil? Van mijn vriend die opeens geil tegen me doet.... of van mijn vriend die geile hints geeft op een moment dat 't eigenlijk niet kan:)
|
Van seks met mijn ex.
|
als mijn vriendin me opeens een heftige zoen geeft :o (y)
|
van mn vriend!!!!
|
als mijn vriendin sabbelt aan mn oorlel :o
|
Citaat:
vind mijn vriend ook helemaal (y) |
|
Citaat:
|
Citaat:
Gay? Hij vraagt het toch niet aan mannen... :p Conclusie: dat 'gay' slaat nergens op. |
1. Topic is al 1000 keer geweest.
2. Topicstarter opent topic zeer waarschijnlijk om zich te rukken of zo 3. antwoord is bij iedereen verschillend |
Humz ik word weleens supergeil van t lezen van dit forum, sommige topics dan. Hebben jullie dat ook? Bijvoorbeeld van die beschrijvingen over "de beste keer dat je sex had" enzo, dan krijg ik meteen zin!!
|
Citaat:
|
2 vingers in me :o
|
2 vingers in het grotje van mijn vriendin steken ;) ;) (y)
|
Citaat:
|
ik wordt geil als ik een frikandel in tussen een hotdog-broodje leg.... :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
( vroeger keek ik wel TV) |
Citaat:
|
Citaat:
Ja ! :) |
Citaat:
|
Citaat:
Jamaar Aepie kan wel foutloos typen. Hij weet zelfs de . te vinden. |
:p haha sorry maja boeien.<---
|
Citaat:
|
Als hij van achter in mn nek begint te zoenen of me vastpakt, gewoon het spontane, onverwachtse zegmaar *zucht* :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik gaf gewoon antwoord op de topicvraag:) |
Heel willekeurige dingen... Ranzige filmpjes kijken werkt meestal wel :p Maar ook zomaar opeens een hand op je been, of bijten in m'n schouder, of heel dicht tegen hem aanstaan en voelen dat het hem ook wat doet, of hem alleen al ruiken...
*zucht* Wat zijn jongens toch lekker. |
elkaar gek maken en dan zolang mogelijk uit stellen voordat je wat gaat uitvreten... :p
|
als we gewoon ergens zitten [onder t eten ofzo] en hij legt opeens zn hand op mn been en gaat dan steeds hoger :o
|
Citaat:
|
Citaat:
Precies, helemaal niet eng. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Euuuhm, shit, een lastige:
bierviltjes, glaasjes water enne ehm: *schaamt zich* al het werk van solzjenitsyn *daalt met dit topic tot zeer diep...* :eek: :rolleyes: (n) |
Als Qimm durft, durf jij toch zeker ook. Dat laat je toch niet op je zitten!
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja kijk, als je nou een hele nare man treft zou ik het ook eng vinden, wie weet doet hij wel nare dingen met je. Maar hij doet ze vast met enige schroom. :D ( offtopic- is uit gedicht van Drs P.) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:29. |