![]() |
Geschiedenis VWO
Ik vond m moeilijk!!! Sommige vragen wist ik echt niet. Nou ja, ging t nakijken, heb gelukkig nog rond de 5,5!! Maar wat vonden jullie ervan?
|
ik heb 4,9 nodig..geen idee of dat gelukt is....t moet wel, anders stop ik er bij deze mee (met school)
|
kijk even een paar topics onder de jouwe. ;)
|
Ik vond em goed te doen, heb waarschijnlijk rond de 6 zag ik...
btw: zijn al 2 topics over ofzo |
ik vond het ook wel lastig, ik wilde het eerst eik niet nakijken op internet, maar mn nieuwsgierigheid won het toch..
Ik heb die vraag 10 niet nagekeken en de rest echt streng nagekeken, als ik niet zeker wist of ik het misschien wel deels goed had ofzo, gewoon 0 punten enzo.. en toen kwam ik op 32 punten, en ik geloof ik dat ik dan wel rond de 4.5 zit en ik heb een 4.2 nodig voor een voldoende.. dus dat heb ik in ieder geval binnen, en dan nog punten voor vraag 10, (had ik er iig wel 2 voor, verder heb ik niet nagekeken) kan alleen maar meevallen dan verder.. |
Hmm vond hem wel te doen:)! Het ging beter dan ik had verwacht/gevreesd omdat ik het niet supergoed kende. Het boekje over Nederland had ik 3 weken geleden globaal doorgelezen en vanochtend nog even naar 'blik op de tijd' gekeken, het boekje over de SU had ik gisteravond en vanochtend in slaperige toestand doorgenomen. Maar ik herinnerde me toch nog de dingen die ze vroegen en heb overal antwoord op kunnen geven (2 examenvellen volgeschreven; meer dan 8 a-4:D). Bij Nederland had je ook veel aan de bronnen, daar had je bijna niets voor hoeven leren.
Ik moest een 3,8 halen en dat heb ik wel. Ik ga het niet nakijken op internet. Ik hóóp op een 7,8 om een 8 te staan... maar dat weet ik niet hoor.. (ik denk niet dat ik dat red):o. |
Slotje, er is een speciaal topic voor de reactie van geschiedenis..!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:24. |