![]() |
Stresssen !!
help !!!
Mijn vriendje doet op dit moment examen, hij heeft het het hele jaar al erg zwaar, doet 4/5 havo in 1 jaar. Bij hem op school hebben ze gezegd dat hij kans maakt om te slagen, maar nu hij eenmaal met z'n examen is begonnen gelooft hij er niet meer in..hij voelt zich enorm kut omdat hij denkt dat hij het niet gaat halen, Wat moet ik nou doen ?! Hij is alleen maar chagrijnig, boos enzovoorts...Ik zou zeggen, als je veel leert haal je t , maar dat wil hij niet horen. Hem een week met rust laten of juist m enorm aanmoedigen en stimuleren om z'n best te blijven doen.. please reacties xxx |
Stimuleren.
En heeft dat leren nog wel zoveel zin? Misschien kan hij beter goed uitrusten en afleiding zoeken enzo. |
Nu nog te gaan blokken heeft geen nut. dan maak je jezelf gek.. zeg regelmatig tegen hem dat hij er het beste van moet proberen te maken. Slaap goed, goed ontbijten,, moed blijven houden, afleiding... ook al ziet hij het niet meer ziten geef hem in ieder geval het idee dat jij er het volste vertrouwen in hbet!
|
hij heeft al genoeg geleerd...denkt nu alleen omdat gs slecht had gemaakt, dat ie het niet meer haalt. Moed zakt hem in z'n schoenen en k voel me nou zoooooo machteloos :(
Kus |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:28. |