![]() |
Wat doe je als je Examen gewist is
Vandaag is tijdens mijn Examen Wiskunde B1, Na 2,5 uur mijn laptop vast gelopen. (Werk op een laptop wegens handschift en en heb geen reserve kopie want die zij Bekijk het maar) Wat zal je doen als je nog een uur (Tijdsverlening wegens Dyslectie) hebt om je Examen opnieuw te maken. Stoppen of Doorgaan.
|
Citaat:
wat heb jij gedaan? |
Ik zou eerst iig ff laten weten aan de surveillanten what so ever, dat je computer vast gelopen is, tja jij kunt daar niks aan doen..
En ik neem aan dat die de directie van de school, of decaan, afleidingsleider wat dan ook wel zullen inseinen en die zal dan ook wel gaan bellen van wat moet ik nou? of misschien weet ze wel wat ze in zo'n situatie moet doen.. Als ik zou inschatten dat ik het nog wel zou halen in die tijd dan zou ik maar gewoon opnieuw beginnen, ik denk dat ik het anders ook gewoon nog had geprobeerd.. Als ik het niet haal of ze kunnen daar niks voor regelen, tja dan wordt het verplaatst naar het tweede tijdvak neem ik aan..? |
Citaat:
anders zeggen ze straks ''jaja, je zult het wel niet goed geleerd hebben'' ik zou, zodra ik in de gaten had dat alles pleite was en die computer over de zeik was, het gelijk doorgeven... kunnen ze er ook gelijk achteraan, om te kijken wat er eventueel voor mogelijkheden zijn.. (nog langer doorwerken, tweede tijdvak...) |
Doorgaan, aangezien je de vragen net hebt gemaakt
weet je voor een deel nog wel wat je hebt geantwoord en gaat het dus een stuk sneller. En alles is beter dan opgeven. |
iig meteen melden en daarna doorgaan
(Maar ik denk dat ik dan ook al gemeld zou hebben dat ik geen backup kon maken.) |
meteen melden ja, en daarom moet je het altijd tussentijds opslaan he :(
|
melden eerst en daarna wel doorgaan! als je stopt heb je niets aan, je kunt altijd proberen om er nog zoveel mogelijk van te maken door het opnieuw te proberen!
|
Citaat:
Maar ik heb het in 3kwatier af kunnen maken. En meteen gemeld aan de surveliant. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:48. |