![]() |
[HAVO] Wiskunde B1 - Een eitje?
Ik vond hem reuze meevallen! ik was rond 4 uur klaar en had zo'n 8 kantjes volgeschreven, was wel beetje veel dus heb mijn antwoorden maar niet meer overgeschreven! maar als ik de antwoorden ff bekeek op www.eindexamen.nu vind ik dat ik het wel goed gemaakt heb! ben er tevreden over! :)
maar wat vonden jullie ervan!?? |
ging wel eigenlijk.
Zeker wel een voldoende :) |
Viel me errrg mee! Ik mocht een 3,3 halen en die heb ik ruim gehaald! ;)
|
:eek: vreselijk!!!!! bij die 7-punten-vraag in het begin ging het al mis... die spitsboog-vragen waren wel te doen, maar die medicijnen-vragen waren ook vreselijk.... aan de kroonkurken ben ik trouwens niet meer aan toe gekomen :(
|
was idd eitje ja... Helaas denkt dat antwoordmodel altijd anders dan ik... Ik kom dus altijd op een andere manier bij het antwoord dan he het bedoeld is... Veel punten aftrek dus daardoor...
Ach ik heb tussen een 5,8 en 6,3... Heel zwaar gerekend, en precies zoals het op het antwoordmodel staat. Mijn eigen kronkels naar een goed antwoord dus niet meegerekend... |
Ik vond hem beter gaan dan die van andere jaren die ik had geoefend. Een zeventje heb ik wel.
|
IK vond het togg best pittig, ik had zeker de 3 volle uren nodig. ik had echt geen tijd om de laatste opgave te maken. dat vond ik zeer jammer.
|
jesus.. iedereen zo posi..
ik bakte er geen bal van! :'( maar goed ik stink ook zwaar in wiskunde en ach.. ik heb ook genoeg aan een 3,3.. hopen maar dat ik dat gehaald hebt :) CIAO |
uh... ik ga ff heel aso doen :o
ik heb minimaal een 9,3 :o dus tja het was idd zeer goed te doen :) maar daar dachten ze mij in de klas wel anders over op zich |
waarom vind bijnan iedereen hem makkelijk ik vond hem zwaar shit :confused:
|
Hij was een eitje (Alleen ik heb hem 2 keer mogen maken mij laptop flipte net voor het einde
|
Citaat:
je bent dus niet alleen op de wereld ;) CIAO |
Ik vond hem ook klote, maar ik heb er ook bijna nix aan gedaan... dus eigen schuld. Ik wist niet eens hoe ik die eerste opgave in mn rekenmachine moest invoeren.... :(
Met die Bogen was simpel, en die laatste opgaves ook, maar de rest.... :( |
Ik ben blij. Ik maak nu een koprol van vreugde. Jiehoe.
|
Het ging best goed, ik heb trouwens een fout ontdekt iun het andwoordmodel, heb het LAKS gebeld, en ik had nog gelijk ook!!! Oeh, lof en glorie komen mijn kant op :D
|
Citaat:
|
Ik moest een 3 halen om een 5 te staan, heb minimaal een 3,6 met erg streng nakijken dus het zit wel snor.
Toch vond ik het examen tegenvallen, dat gezeik met die bogen was me te vaag en dan nog die eerste 7 punten vraag.. tja.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
nee, het was een andere, bij de laatste vraag: er stond bij opmerking:
"als een kandidaat zonder terugleggen heeft gerekend, maximaal 2 (van de 4) punten toekennen" maar daar had MET terugleggen moeten staan! |
Citaat:
|
Citaat:
dus die 2 punten heb je niet sowieso :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:49. |