![]() |
stoerigheid
ik heb een vriendin die het ontzettend stoer vindt dat ze ongeveer verslááfd is aan 'energiepillen' (zo noemt zij ze).... wat vinden julie daar van?
|
gaar wijf vind ik haar dan
|
stoer natuurlijk
|
euh EnergiePillen?? (explain you nader (ik kom uit friesland :o ))
|
ShiT Man, zIj Is StOeR, mAg Ik HaAr TeLeFoOnNuMmEr?
|
Slikt ze die met energy cola, anders is ze echt uit. :rolleyes:
|
zielig :/
|
Citaat:
|
aaagh dat soort geshit haat ik...zo'n wijf dat ik ken van 14, blowt dagelijks, maar als ze heb geblowt doet ze zooo fucking overdreven, echt een toneelstukje voert ze op: kijk mij hoe stoned... haar hele leven draait om wiet en het enige waar ze over kan praten is wiet....bitch, aandachtzoekertje...AAAAGH IK HAAT DAT :mad: ....wheee bwuh kots oké heel ff flippuh...maar joh verder zijn dat soort mensen die zeggen verslaafd te zijn vet stoer! (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
zo heb je ook van die figuren die als ze een beetje aangeschoten zijn over lijntjes gaan lopen enzo en dan expres helemaal vallen :rolleyes: aaarg!!! ik flip met je mee!! |
Kom op, een beetje serieuzer reageren mag wel (no offence naar een paar). Reageer dan helemaal niet.
|
dom
argument; een verslaving stoer vinden is naar mijn idee niet echt heel erg slim (n) |
Citaat:
|
wow stoer ik laat me ombouwen naar haar evenbeeld en dan kom ik misschien in de buurt van haar stoerheid
|
Citaat:
|
ow neej :rolleyes:
nu heet ze op msn 'just like a pill..' |
Citaat:
|
Niks stoers aan!
Moet je haar een keer goed duidelijk maken! |
Citaat:
sla d'r met haar hoofd tegen de buitenmuur van de apotheker....dan leert ze het wel af :confused: (n) |
Citaat:
|
mhh en dan te bedenken dat verslaafden maar blijven wegdrukken dat ze verslaafd zijn..en zich alleen maar een dikke -10 voelen..
|
weet je wat ik denk?
Ze is helemaal niet verslaafd, ze vind het alleen leuk om te experimenteren met dingen die andere mensen normaal niet zo snel doen, en dat wil ze graag laten merken aan haar omgeving. Zij doet het in de vorm van pilletjes, de meeste pubers doen het in de vorm van alcohol (waaaaaaat, ik ben dronkennnnn!) en sigaretten. |
^^ dat denk ik ook, ze vertelt het zeker ook aan bijna iedereen of niet?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:57. |