![]() |
hoe voelen jullie je vandaag?
Hoi ik ben Arie en ik voel me echt super vandaag,in bed bij mijn vrouw is het eindelijk gelukt haar goed te laten genieten! hoe voelen jullie je vandaag en waarom? :)
|
Jij bent gek behalve iedereen
Ik ben blij |
dat verschilt per uur :o
|
ben ziek en voel me klote :mad:
|
goed, tot ik jou post zag :p
|
Verward, verliefd en vet pissig...
:( |
Moe
|
Ik ben happy. Mijn examen geschiedenis ging wel ok en ik ben FB geworden op psychologie :) .
|
uhm. ja. gaat wel. ben blij en ook weer niet. maar heb geen zin om dat uit te leggen. :)
|
Met mij is alles vooralsnog perfect, maar momenteel is het een beetje druk met enkele verslagen ed. :)
|
Prima (y)
|
positief.. ik heb er totaal geen rede voor maar ik ben soms gewoon zo blij dat ik leef ofzo..
|
Mwoh
|
ik heb net 3 kwartier op de bank gelegen netnietslapen en nu voel ik me rdelijk goed weer maar fokkin moe en ik heb geen zin om iets voor school te gaan doen
|
zwaar klote!!
|
Gesloopt. Ik heb net 2 uur lang gefitnesst :eek:
En achteraf een beetje teveel gegeten :/ |
vrij apathisch
|
Heb je dr clit gevonden, Arie? :D:D:D
vandaag voel ik me niet fijn wiskunde-examen verkloot :( Magoed, dat gaan we fijn herkansen :D |
Moe
springerig/verliefd *mist een manpersoon* |
Slaperig. Maar dat mag. :)
|
Ik ben wel vrolijk vandaag. Ik ben trots op mezelf omdat ik vandaag 2,5 paragraaf wiskunde heb gemaakt :)
|
Citaat:
|
Ik voel me zwaar kut. Geschiedenis-examen verkloot, ruzie gehad en als klap op de vuurpijl gaan Pien weg. Pien moet blijven!:(:(
|
Citaat:
|
Vrolijk, veel nieuwe topics om op te reageren :D, leuke dag gehad en zin om te gaan slapen.
|
Citaat:
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/ nieuwe vandale |
verlieffffffffffffffffffd :D
|
hoofdpijnerig, moe, shit, verveeld...
|
kut
verward ik weet niet welke overheerst.. |
hehe :D
|
moe, lui en ik-wil-naar-huis-achtig
|
Best ok eigenlijk.. Me wiskunde pw ging beter dan verwacht! Alleen een beetje jammer van me teleurstellingen in mensen.. maar ja.. daar kan ik weinig aan doen..
|
Citaat:
|
Verliefd, moedeloos en vrolijk. :)
|
Ik voel me in ieder geval niet bijna-jarig:o
Ik voel me wel moe en verward, zoals altijd:o |
hier boven op mijn roze wolkje is het geweldig :)
|
0 - 100 (100= blij, vrolijk o.i.d.)
45 |
euhmm k had n kapotte band en kon 10km lopen en ben zeikenat geregend...
maar ben toch supergelukkig en blij :D rara wie mij zo gelukkig maakt :) |
Citaat:
|
onwijs moe, klote en verkouden...
|
Ik voel me niet zo super vandaag, ik heb vanacht lopen overgeven dus ja ook niet super geslapen omdat ik misselijk was en bij natuurkunde hadden we een proefje met geluid en van die hoge tonen krijg ik altijd koppijn en ik ben dr nog steeds niet vanaf... :(
|
Ik voel me goed want ik heb waarschijnlijk tussen de 6,6 en 7,2 voor Engels :)
|
Als een opblaaskrokodil.
|
Ik voel me moe vandaag.
Maja, wat wil je, 2 uur slapen, half 8 op :o :D voor sommigen is dat nog niet nix en slapen nog minder, maar voor mij is dit dus best weinig. Nou ja, vorige week met het stappen kwam ik ook 6 uur thuis :D en ik sliep tot 9 uur, toen 3 uur dommelen... maar steeds wakker en dan weer in slaap... zeg 4½ uur, das nóg minder :D ... Sorry dwaal af :p |
Apatisch. *rolt* :|
|
eeehhh
vanochtend erg slaperig op de scooter.. knalde bijna ergens tegenaan omdat ik wou verder slapen op de scooter.. nu 3 uur laten word ik langzaam wakker en begin ik mn oude hypere ikke te worden. En ik heb zin om mn vriendje te laten genieten :D |
ik ben vrolijk, en heb een leeg gevoel van binnen tegelijk :confused: Misschien ben ik gewoon zenuwachtig, ik heb vanmiddag examen van engels :rolleyes:
|
verward...
Weet niet goed hoe ik me moet voelen... heb teveel aan mijn hoofd: relatie wel/niet beeindigen, met sommige mensen de "band" stoppen of juist niet, blij voor oma dat ze nu rust heeft en aan de andere kant kut omdat ik haar "kwijt" ben :(, examens die matig gaan... |
SEHR GUT! (y)
|
Citaat:
en gecondoleerd met je oma! ik voel me wel goed vandaag.. (blij dat er iemand trots op mij is ;)) en tjah verder.. ach mijn humeur vertel ik je wel naar mijn examen eigenlijk ;) :p Kus |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:24. |