Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   ARTistiek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Ps & flash .. (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=483508)

Ostard 20-05-2003 17:37

Ps & flash ..

Owke soz voor de vorige tekening ....

Deze zijn allemaal op 1024 x 768 maar dat komt .... Khaat windows BG's dus gebruik deze :P

I - Wolk met gezicht .... (niet veel info)
II - schaap dat zich alleen voelt ... blaat in de hoop dat iemand reageert... maar dat doet niemand ( tuurlijk want je zit in de wolken )
II - flash iets ... kat blaastzich op door aan zn staart te trekken ... (suicide cat)

http://members.chello.nl/j.joosen/Wolk1.jpg
http://members.chello.nl/j.joosen/verdwaald.jpg Flash -> katt.swf

Owke ... dit keer niet 100% afkraken.....

funest 20-05-2003 19:01

1ste en 2de, tja hoop niet dat je op serieuze reacties wacht...
dat katje is wel aardig, alleen snap de link naar suicide (ZELFmoord) niet, omdat hij het niet zelf is die aan de staart trekt
verder is het heel irritant dat je alleen rond het 'the' kan klikken, maak dat klikvlak groter...kleine moeite
onploffingetje is lame, maar eind scherm en katje zelf zijn wel leuk
alleen jammer van pootjes van da beest

p-chez 20-05-2003 22:20

Die eerste twee kun je beter in illustrator maken. Tenzij je strakker in photoshop/oid kunt werken dan dit.. want zo ziet 't er grofweg lelijk uit ;>

Carl Johnson 22-05-2003 12:54

Citaat:

p-chez schreef op 20-05-2003 @ 23:20:
Die eerste twee kun je beter in illustrator maken. Tenzij je strakker in photoshop/oid kunt werken dan dit.. want zo ziet 't er grofweg lelijk uit ;>
ja nouja..ik vraag me af of ik t mooi had gevonden als het in illustrator gemaakt was..ik bedoel, die ontwerpen slaan nergens op..

p-chez 22-05-2003 14:50

Citaat:

tja...? schreef op 22-05-2003 @ 13:54:
ja nouja..ik vraag me af of ik t mooi had gevonden als het in illustrator gemaakt was..ik bedoel, die ontwerpen slaan nergens op..
Mja, ik heb 't ook niet over 't ontwerp zelf he ;)

klikorat 22-05-2003 15:49

ik vind die kat eigenlijk wel leuk. In een melige bui istie zeer amuserend :p

Ostard 22-05-2003 18:35

Ik heb PS gebruikt omdat ik namelijk eerst het ene progie wil beheersen en dan pas het andere. ik probeer zoveel mogelijk uit mijn beperkingen te halen zodat ik uiteindelijk technisch niet in de shit kom en makelijk een oplossing vind.

tekening I - dat was eigenlijk een probeersel ... maar wel met een idee, tis toch een soort vorm van enzaamheid net zoals #II het idee is gewoon enzaam is simpel je bent alleen niemand ziet je niemand kent je, In de wolken niemand ziet je niemand kent je. het gezicht heeft op de tekening een mond om te praten (alleen niemand hoort em) hij heeft ogen waar mee hij kijkt naar alle mensen die hem niet zien en neus om hen te ruiken en alle andere giftige gassen die zijn kant worden op gewerkt.

II - zelfde idee maar dan als schaap afgebeelt. en iets triester en levendiger...

wat mij eigenlijk zwaar tegen valt is dat jullie niet kijken naar hoe het gemaakt is maar zeggen hoe jullie vinden dat het moet. Mijn werk word hier kortzichtig van 3 ... eigenlijk 4 kanten afgekraakt zonder dat er enigs zins naar de eventueele achter liggende gedachte word gezocht ... het stelt me diep teleur....

Veel plezier,

Ostard.

funest 22-05-2003 18:43

gedachte is wel aardig kerel
maar ik zou toch echt voor een andere uitwerking kiezen..
want deze uitwerkingen zijn gewoon crap
et ziet er gewoon enorm kinderachtig uit..en totaal niet serieus..
probeer et es te tekenen/schilderen...misschien dat het dan beter tot zijn recht komt..

Ostard 22-05-2003 18:46

.

Ostard 22-05-2003 18:49

ik vertrouw op mn comp ... niet op een doek en een kwast ... en tekenen kan het bij mij niet tot zn recht komen ... Check mn andere tekening ... :P

en misschien ben ik nog wel een persoon met kleuter gedachtes kleuter plaatsjes ... maar wel met realistische ideeën er achter ... en dat moet jij nog maar eens zien te bereiken met een kleuter tekening...

p-chez 22-05-2003 19:09

Echter heb je ons je 'achterliggende' gedachtes wel aan de late kant verteld. Het enige wat je ons voorschotelt zijn een aantal, sorry dat ik het woord moet gebruiken, amateuristisch ogende plaatjes, en daar moeten we 't mee doen.

Logisch dus dat iedereen naar de úitvoering van je afbeeldingen kijkt, ipv de betekenis.

funest 22-05-2003 19:17

mja, je hebt niks van mijn werk gezien dus laten we dat er maar even buiten houden..
ik zeg toch dat je ideeen wel aardig zijn, maar de uitwerking is gewoon crap..
je beelden spreken helemaal niet je ideeen uit
probeer dat dus voortaan te bereiken, en leer omgaan met kritiek.
:)

Ostard 23-05-2003 07:53

De kritiek van jou is ook crap wat heb ik er nou aan dat iemand mij verteld dat het crap is zo kan ik nooit een "in jou ogen" goed uitgewerkt plaatje maken.
De achterliggende gedachte kwam b.t.w. niet te laat. het is veel boeiender in mijn ogen om er achter te komen wat er mee bedoeld word dan dat je eigenlijk leest en denkt van Ow dat bedoeld hij er mee en dan ff snel kijkt en em afzeikt. Ik persoonlijk denk dat jullie gewoon te lui zijn om te kijken wat er mee bedoeld word, dat het gewoon duidelijk moet zijn zonder gezeik, Maar ik ben onduidelijk en dat is het zelfde voor mijn ideeën.
En jah je hebt neit gezegt dat ik onduidelijk ben maar de zin "je beelden spreken helemaal niet je ideeen uit" beeld dat wel uit.

En AM ik ga goed om met kritiek ik verdedig alleen mijn idee, want als ik niet achter m'n eigen ideeën sta wie dan wel?

yours faithfull,

Ostard.

p-chez 23-05-2003 10:29

Citaat:

Ostard schreef op 23-05-2003 @ 08:53:
De kritiek van jou is ook crap wat heb ik er nou aan dat iemand mij verteld dat het crap is zo kan ik nooit een "in jou ogen" goed uitgewerkt plaatje maken.
De achterliggende gedachte kwam b.t.w. niet te laat. het is veel boeiender in mijn ogen om er achter te komen wat er mee bedoeld word dan dat je eigenlijk leest en denkt van Ow dat bedoeld hij er mee en dan ff snel kijkt en em afzeikt. Ik persoonlijk denk dat jullie gewoon te lui zijn om te kijken wat er mee bedoeld word, dat het gewoon duidelijk moet zijn zonder gezeik, Maar ik ben onduidelijk en dat is het zelfde voor mijn ideeën.
En jah je hebt neit gezegt dat ik onduidelijk ben maar de zin "je beelden spreken helemaal niet je ideeen uit" beeld dat wel uit.

En AM ik ga goed om met kritiek ik verdedig alleen mijn idee, want als ik niet achter m'n eigen ideeën sta wie dan wel?

yours faithfull,

Ostard.

Je gaat imo goed om met kritiek.

Maar, kennelijk is de betekenis van je plaatje niet echt duidelijk. Voor jou misschien wel, maar voor anderen niet. Tenminste, dat blijkt.

funest 23-05-2003 11:11

tja je moet je niet zo snel aangevallen voelen want ik geef je alleen maar advies en loop je niet 'snel af te zeiken'.
maar goed....
je dingetjes spreken hun ideeen NIET uit...simpel...ik kan er uren naar staren en wat ik blijf zien is iets simpels dat niet interesant is om naar te kijken... Je ideeen kunnen dan nog zo goed zijn, die kunnen het beeld niet mooier maken...
maar goed, ik hou et hierbij, want met mijn 'crap' doe je toch blijkbaar niks..
ik ben benieuwd naar je volgende dingen..

Ostard 24-05-2003 22:44

sorry maar ik denk dat ik het hierna voor jou AM nog maar op een tekening hou en dan ben ik hier weg....

Not for Sale 24-05-2003 23:26

Ik vind die eerste, dat gezicht, dus gewoon wel mooi!
Sprekend stijvol sober.

He's got the blues, that's for sure.

funest 25-05-2003 12:56

Citaat:

Ostard schreef op 24-05-2003 @ 23:44:
sorry maar ik denk dat ik het hierna voor jou AM nog maar op een tekening hou en dan ben ik hier weg....
tja, your loss

Fleur 26-05-2003 12:25

Ik vind dat flash filmpje leuk :D die kat is geinig!

-niels- 26-05-2003 14:42

alleen dat persoontje echtonderin vind ik mooi :)

Ostard 26-05-2003 16:56

http://members.chello.nl/j.joosen/oog.jpg
AM hier hebbie je oog.... tis van een dier ....

funest 26-05-2003 17:23

stuk beter dan vorige oog van je...
probeer nog wat meer in detail te treden om realistisch effect te bereiken

nexjes 26-05-2003 17:55

tis mij iets te cartoonish. Je zou t best goed doen met wat walt disney pardoieën, maar het doel en de betekenis van je creatie komt totaal niet overheen met t resultaat.

Nebuchadnezzar 27-05-2003 13:50

ik vind dat getekende oog dus beter dan die computer zooi, (y)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:21.