![]() |
seks in de relatie
hoe belangrijk is seks in jullie relaties? ik merk dat mijn vrouw veel vrolijker is de volgende dag als ik haar goed heb laten genieten en als we seks gehad hebben dan wanneer we geen seks gehad hebben. seks is voor mij gewoon lekker maar mijn humeur hangt er niet vanaf, maar voor mijn vrouw is het heel belangrijk dus ik zou zeggen dat seks nog steeds -hoewel we al 30 jaar samen zijn- belangrijk is in onze relatie! hoe zit dat bij jullie?
|
ik ben nog geen 30 jaar bij mijn vrouw... heb er geeneens 1...
hier zitten voornamelijk jongeren die er nog aan het oefenen zijn:) |
Jij bent niet toevallig Evito ofzo? :P
( of heeft die nog geen afscheid genomen? ) |
Citaat:
Sex - humeur weet ik niet, maar ik ben wel helemaal toinkig als ik bij mijn vriend ben geweest :D |
Niet het belangrijkste, maar ook niet onbelangrijk... Kweet niet goed
|
Citaat:
|
hahaha seniorenclub hier!
|
Het is wel degelijk belangrijk, maar er zijn wel degelijk dingen die ik belangrijker acht. :)
|
Tis Evito wel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik hoop maar dat het Evito is anders heb ik een onschuldige goed afgebrand, en da's nou ook weer niet mijn stijl.
Ik bedoel maar, als op sex een onzeker knulletje opbiecht dat zijn pielemuis 2 centimeter dik is, dan zal hij van mij echt niet te horen krijgen dat dat een beetje aan de dunne kant is. Integendeel, dan spreek ik bemoedigende woorden over genoeg, en het ligt er maar aan wat je er mee doet, en als ze van je houdt doet het er niet toe. ( en dat is nog waar ook) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:16. |