![]() |
10 Things I hate about you [yorin, za 24 mei 21.00]
Amerikaanse flmkomedie uit 1999 van Gil Junger. Met Heath Ledger, Julia Stiles, Joseph Gordon-Levitt, Larisa Oleynik.
Ontmoet de Stratford zussen: de knappe en populaire Bianca, die nog nooit een date heeft gehad en Kat, de oudste zus die elke jongen die bij haar in de buurt komt afsnauwt. De strenge huisregels in het Stratford huishouden verbieden Bianca om te gaan met haar vriendje totdat haar oudste zuster ook een vriendje heeft. Kat heeft totaal geen sociale contacten dus gaat Bianca op zoek naar een vriend voor haar zus. Eindelijk komt deze film op tv. Dit is ook zo'n teen/highschoolmovie. Ik vond 'm zelf erg leuk om te zien toen deze nog in de bios draaide. Er zitten wel grappige stukjes in en tis gewoon zeg maar 'luchtig'. :) Heb jij 'm al eerder gezien. Zo ja, wat vond je ervan? Of ga jij zaterdag a.s. (weer) kijken? |
ik vond vooral de bloopers leuk die ik na de film in de bios zag, jammer dat die niet op tv komen. Leuke film!
|
Ik heb 'm een paar jaar geleden gezien, vond 'm toen erg leuk, gewoon zo'n fijne high school film. :) Ik ga wel weer kijken denk ik. Oh dan is ook het Eurovisie Songfestival hè? Hmm nou dan neem ik het wel op. (y)
|
Als het EuroFestival even niks is, weet ik waar ik heen moet zappen. :D
Ik heb hem al eerder gezien en hij blijft geinig. |
ik heb 'em nog niet gezien, maar om 9 uur is ook de ontknoping van 'Wie is de mol', dus dat ga ik eerst kijken, daarna misschien de rest van de film.
|
dit is dus echt een favo film van mij!! vooral door Heath :D
nou ja k vind hem zeker leuk!!! (y) xXx |
I just don't give a fuck!!!!!!
|
bagger film.
|
LARISA OLEYNIK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zij speelt bianca stratford. 3rd Rock from the Sun fans kennen haar als Alissa Strudwick. en dat is potdorie een mooie dame! kijken dus!!! |
Misschien wel de beste in z'n genre? Ik vind het iig een van de leukste highskoolfilms, die sfeer komt er prima in door :)
En cool bandje op het dak :cool: |
ik ben echt dol op die film, kpraat m helemaal mee. al 100x gezien. en ja ik weet dat t geen intelligente film is ofzo, maar hij blijft leuk en t is gewoon zo'n fijne ik-ben-depressief-en-wil-een-film-kijken-waarbij-ik-niet-hoef-na-te-denken-en-in-alle-rust-chocola-kan-eten-terwijl-ik-geniet-van-een-leukig-verhaal-en-heath-ledger-film.
maar ook als ik niet depressief of zielig ben is t een geweldige film. hulde alom. :D en ik ga m heel erg opnemen, want ik heb m nog steeds niet op video.... Hurray! wat een geweldig nieuws zo maar tussen de examens door :) |
leuke film
heb in de bios gezien leuk dat ie eindelijk keer op tv komt ga zeker kijken denk ik (als mn vriend niet teveel aandacht eist ;)) |
Citaat:
|
ik zat er gisteren aan te denken dat ik die film nu eindelijk eens een keer op video/dvd moet gaan kopen omdat ik hem nog een keer wil zien (heb hem al een stuk of 5 keer gezien....) en nu komt ie op tv :)
|
Citaat:
|
cool! dat is echt een geweldige film
ik probeer die film al heel lang op video te krijgen, maar hij is nergens meer te koop volgens mij nou kan ik hem mooi opnemen:) |
Citaat:
ik ga m wel kijken, schijnt een leuke film te zijn :) |
Leuke film, ook al heb ik hem al 3 keer gezien :).
Maar ik ga hem denk ik wel weer kijken. |
ik kwam er vanochtend achter da tHeath Ledger erin speeld... toch maar even gaan kijken :p
|
Heath Ledger is leuk. Voor de rest vond ik het een suffe highschool film, vol clichés en voorspelbaarheden... (n)
|
grrr..
moet een wedstrijd paardrijden zaterdag dus kan m niet zien waarschijnlijk.. wel jammer dat wordt dan maar wat uitproberen met ons nieuwe video/dvdrecorder.. :D kijken of ik kan opneme :D |
Heb ik hem net 2 weken geleden gekocht :mad:
Maar, hij is wel leuk :) |
Hij is echt HEEL goed!!
Ik ga mn vijfde poging doen om hem op te nemen... duimen jullie allemaal voor me? :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe oud is ze in deze film dan? Ik zal em wel opnemen. Ik wil em ook wel is zien :) Maar zaterdag avond is nou eenmaal niet het meest ideale tijdstip om films uit te zenden (n) |
Citaat:
en bij de frs zien liggen? damn, ik echt nog nooit! op vhs dan |
Waarschijnlijk ben ik kom ik pas om half 10 thuis:( mis ik weer wat:p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
net afgelopen.......
Ik wist geen eens dat het zo'n teen movie was :confused: . Ik had zo'n soort notting hill verwacht :p . Maar ja, dit was ook leuk :D Ik heb zelfs nog meerdere keren zitten janken :o |
Begint scherp, maar loopt uiteindelijk uit op een standaard romantische (high school) komedie.
|
I saw the movie too. It's a pretty good movie, I love Julia Stiles ever since I saw her in save the last dance.
Also great poem. |
Dat is toch een fijne film :)
|
ik heb t ook gezien, soms wel wat stukjes gemist, maar jah, zoiets blijft toch altijd een leuke ontspannende film waarbij je niet hoeft na te denken, want je weet t eind toch al, en toch is het dan leuk om te zien dat het allemaal goed komt:D
nou ja me houd dus wel van dit soort films op een zaterdagavond en ik vind idd julia stiles ook goed! |
"Am I that transparant? I want you, I need you, oh baby, oh baby."
:D (y) En Heath Ledger en Julia Stiles zijn *kwijl* :o :) |
I hate the way you talk to me,
And the way you cut your hair. I hate the way you drive my car, I hate it when you stare. I hate your big dumb combat boots, And the way you read my mind. I hate you so much it makes me sick, It even makes me rhyme. I hate the way you're always right, I hate it when you lie. I hate it when you make me laugh, Even worse when you make me cry. I hate it when you're not around, And the fact you didn't call. But most of all, I hate the way I don't hate you, Not even close, Not even a little bit... Not even at all. Zijn meer dan 10 dingen lijkt mij. :rolleyes: |
was gisteren pas om 22.00 thuis, dus de eerste helft gemist, maar gelukkig heb ik hem opgenomen en vanmorgen helemaal gekeken.
'I happen to like being adored, thank you!'. :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
leuke film!! :) (y) wel voorspelbaar en een echte highschool comedie..maar wel erg leuk! en Heath Ledger!!!! *kwijl*
|
Misschien ben ik raar maar vin persoonlijk de oudste (in de film)de knapste (Kat) hoe heet die?
|
Citaat:
Julia Stiles :) |
Julia Stiles, ook bekend van Save the last dance..
|
Citaat:
|
Citaat:
vraag me af hoevaak ze die scene opnieuw moesten doen :D |
Eindelijk op video :o
Heb gisteren stukjes gezien van de film, had m toch al een keer gezien. Maar ik vind m leuk. :) Dat stukje met Pattrick in detention: toen Kat die leraar ging 'flashen'. :D |
Ik heb em een paar jaar geleden voor Engels gekeken.. wel leuk om te kijken, niet speciaal: beetje standaard.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:50. |