![]() |
4 vragen voor buitenlandse jongeren
ik moet een enquete houden. als je een buitenlandse jongere bent zou je dan deze vragen willen beantwoorden:
1. Wat voor cultuur ben je/ waarkom je vandaan 2 Heb je wel eens problemen als je naar uitgaansgelegenheden gaat. 3. Zo ja wat voor problemen onstaan er? 4.Wat voor smoezen worden er gebruikt wanner je ergens niet in mag? ( in een kroeg ofzo) 5. Denk je dat dit kan veranderen/hoe denk je het te veranderen zouden jullie me willen helpen? dankje wel alvast! |
die discriminatie moet echt eens worden aangepakt ja :rolleyes:
|
echt van die 90's vragen... :P
|
Citaat:
2. ja, vaak. 3. Meestal willen ze mijn id copieren (ben al 18 :rolleyes: ) of een paar racisten die denken dat ze stoer kunnen zijn. 4. ik ga nooit een kroeg in meestal discotheken daar zeggen ze vaak 'het is al vol' of 'geen sportschoenen' 5. door integratie van beide kanten |
Offtopic: Ik woon niet in Nederland, en ik ben geen Nederlander, dus ik ben buitenlander, en dus is dit topic oa voor mij. :confused:
Ik zie trouwens 5 vragen :s 1. Belgie 2. Nee :p 3. NVT 4. NVT 5. Alles valt te veranderen, alleen weet ik niet hoe. |
1. Wat voor cultuur ben je/ waarkom je vandaan
2 Heb je wel eens problemen als je naar uitgaansgelegenheden gaat. 3. Zo ja wat voor problemen onstaan er? 4.Wat voor smoezen worden er gebruikt wanner je ergens niet in mag? ( in een kroeg ofzo) 5. Denk je dat dit kan veranderen/hoe denk je het te veranderen 1. Hindustaans/Surinaams dus Suriname 2. Niet echt nee 3.Soms vervelende,handtastelijke,agressieve dronken mensen. 4.ik kom er gewoon in :D 5. zie boven Kortom ik heb geen nadeel dat ik buitenlands ben misschien omdat ik een meisje ben en omdat ik meestal met een gemengde groep mensen uitga. |
Citaat:
Daar kreeg je tenminste nog 25 gulden voor. ‘Heeft u wel eens een hond geneukt?’ Ja Nee Wel eens over gefantaseerd |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:15. |