![]() |
Hoeveel deurklinken heb jij vandaag aangeraakt?
Verschillende hè.
|
Niet veel, op school iig geen. Alleen thuis en van de auto. Ik gok een 8-tal verschillende. :)
|
Binnen- en buitenklinken niet apart gerekend, ik gok zo'n 7
|
stuk of 9 denk ik
|
het niveau gaat wel hard omhoog vandaag :rolleyes:
|
geen idee, geen interesse, zo goed?? ;)
|
slaapkamer
badkamer woonkamer achterdeur wc-deur school-ingang-deur naar de kleedkamer deur naar de gang tussen de kleedkamer en gymzaal deur naar de gymzaal deur de gymzaal uit deur de kleedkamer in deur de wc in deur 12 dus :) |
Stuk of 6 denk ik
|
verschillende:
slaapkamer computerkamer zoldertrap moeders kamer douche wc trap gang schuur buitendeur fietsenschuur tuindeur school school wc op school gymzaal wc van gymzaal 17 :eek: |
Ik denk 416.
|
8 en ik ben mn huis niet eens uitgeweest
|
nog maar 2 (van mijn kamer en van het toilet)
|
3
|
tot nu toe vandaag:
slaapkamer wc woonkamer 3 dus :) |
Tot nu toe 4
|
slaapkamer, wc, badkamer, computerkamer, huiskamerdeur, broertjes slaapkamerdeur en van de garage...
dat komt op 7! |
Geen zin om het te tellen...
Ik ben al vaak naar boven gelopen omdat ik steeds dingen vergat dus ja... dan ben ik wel ff bezig... |
thuis:
slaapkamerdeur huiskamerdeur keukendeur wc-deur voordeur op school: 3 lokaaldeuren denk ik + wc-deur Oke, zinloos |
5
|
geen idee, stuk of 10 ofzo
|
13 ofzo...
|
Zeer interessant topic :rolleyes: ... :D ;)
Maar goed, ff kijken... - de voordeur - de slaapkamerdeur - de badkamerdeur - de deur van de bijkeuken - de deur van school - andere deur op school :D - 2 deuren van klaslokalen - deur van de WC op school - ehehm telt de schuifdeur van de trein ook? :o :D Daar zit ook een soort klink op :D 10 deurknoppen op zijn minst |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:25. |