![]() |
Ik wil graag uitleg over een bepaalde regel op De Kantine.
Boogie schreef zonet op De Kantine in een van mijn topics van vanavond:
Te veel topics tegelijk openen is niet toegestaan. Daarna werd het topic gesloten. * Waarom is het verboden om een paar topics te openen op eenzelfde subforum? M.i. waren alle vragen die ik gesteld heb DK-niveau niet onwaardig. Uitgaande van een juistheid van die stelling, vraag ik me af: * Waarom wordt er niet gemodereerd op basis van de _inhoud_ van de topics? Ik begrijp dat er aan de betreffende topics nog weinig inhoud te beschouwen valt. Die zou met de reacties moeten groeien, uiteraard. Die mogelijkheid is nu dus de nek omgedraaid door een weinig feedbackgevende fb. Uitleg zou ik zeer zeker kunnen waarderen. :) |
Ik ben het met je eens, maar dat komt mij ook deze vraag te boven: hoeveel topics mag je dan wel openen als men enkel en alleen naar de kwantiteit kijkt en niet naar de kwaliteit? :)
|
Te veel topics in een kort tijdsbestek heet ook wel flooden. Dat is verboden omdat er anders alleen maar topics van 1 persoon te zien zijn. Om de boel overzichtelijk houden, werken wij op deze manier. Ik raad je aan om bijvoorbeeld morgen nog eens een topic te openen, want de topics waren idd wel DK-waardig.
|
Citaat:
Alleen maar topics van 1 persoon. Dat is zwaar overdreven! En overdrijven zorgt niet bepaald voor goede argumenten en uitleg. :) Bovendien, er zijn toch geen mensen allergisch voor mijn naam? Of die van Wawl? Of die van Dminor? Of andere mensen die vanavond relatief veel topics geopend hebben? :) M.i. is het niet relevant welke nickname er naast een topic staat wat betreft de overzichtelijkheid. Kan je dat ook uitleggen? Bvd. :) |
We moeten ergens een grens trekken. Anders gaan mensen er een prestigeslag van maken om zo veel mogelijk topics bovenaan te hebben. Bovendien is het voor anderen wel vervelend als 1 persoon de topics maakt, dat stoort hun om zelf nog een topic te maken en het forum is er voor iedereen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Flooden lijkt mij meer dat je gigantisch veel topics opent binnen korte tijd. En met gigantisch bedoel ik dus niet een stuk of vier (om maar iets te noemen). Kortom: als de topics DK-waardig zijn, waarom dan sluiten? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:34. |