![]() |
Wat snoep jij tijdens de examens?
Ik ben aan het eind van elk examen helemaal stoned van de Dextro Energy, omdat ik per examen ongeveer een heel pakje leegeet.:D
Hoe zit het met jullie? Wat geniet jouw voorkeur? Ook iets wat de energie stimuleert, zoals Dextro, of toch liever iets wat de gedachtengang bevordert, zoals kauwgum? Of snoep je liever helemaal niets? |
Kaugom natuurlijk (y) en het zakje suiker wat eigenlijk in je koffie hoort :o voor de energie :cool:
|
niet veel eigenlijk, meestal 1 broodje, en wat drinken
|
bluemint rules!!
|
niks........ ik haat eten tijdens het maken
|
alleen ff een mars tussen 2 onderwerpen door, verder eigenlijk nix, als ik nog xtra dorst heb heb ik nog flessie spa bij me.
|
Tot nu toe helemaal niks. Heb niet zo`n honger als ik zenuwachtig ben.. :rolleyes:
|
kheb nog helemaal nix bij me gehad de laatste examens..
We kregen vandaag ook gewoon cola van school. Als ik iets eet leidt me dat ook af... sommigen bij ons op school kwamen ook met buizen pringles aanzetten :eek: |
Citaat:
Ik hoorde wel van mensen uit mijn klas dat het juist heel relX was, dat je je dan beter ging concentreren ofzo.. :eek: Ik weet t allemaal ook niet. Economie weet k btw ook niet; iemand nog enige tips? :confused: :confused: :confused: |
Elk examen een Mars
|
Gisteren had ik alleen drinken, vandaag een bisc&m&m's, morgen weer. Niet veel bijzonders. Alleen zodat mijn maag wordt gevuld, die was aan t rammelen tijdens geschiedenis!!
|
Niks.
|
Kauwgom, maar ik vergeet te kauwen :D
|
Chocolade koekjes.
Mijn moeder had van die Superchips klaargelegd voor me, met die ribbels, maar dat heb ik mijn mede-examenkandidaten maar niet aangedaan :P |
Niks, wij mogen namelijk helemaal niks qua eten/drinken mee naar binnen nemen
Er wordt wel rondgegaan met thee en koffie, that's it :) |
Ik neem zelf altijd een flesje Spa en een banaan oid mee, maar ik heb het nog geen een keer aangeraakt. Als ik geconcentreerd aan het werk ben denk ik niet eens aan eten. Het enige wat ik tijdens het examen drink is het pakje appelsientje/goudappeltje wat we van school krijgen...
|
Kauwgom, maar ook ik vergeet te kauwen.
|
Liga Fruitkick :D (y)
|
een mars en zo een AA-flesje of zo een energy drink :)
donderdag als ik 2 examens (duits en WiB, moeilijkste vakken) heb, zeker red bull... anders overleef ik dat niet |
Dextro Energy :cool:
Neem er één en je vreet het hele pakje leeg, die dingen zijn lekker!! Dan nog een flesje AA voor nóg meer energie (kan 's avonds er niet meer door slapen, al dat energie) En verders een pakje sultana (voor de gevreesde 4 Uurs Trek, ik heb al mijn examens 's middags). En natuurlijk kauwgum, dat schijnt de hersenen te stimuleren. Oja, heb ook nog een flesje water erbij, voor als ik dorst krijg van al dat zoets. Wij krijgen thee, en dat neem ik altijd, alleen aan het eind van het examen staat het er nog, koud, met een slok eruit gedronken. Meer mensen last van dit symptoom? |
Hmmmm misschien neem ik toch maar chupa chups mee.... "daar zit glucose in" "koppie koppie"
|
ik heb een hekel aan mensen die aan het snoepen zijn, zitten ze de hele tijd te friemelen met de verpakking wat je afleidt.
zelf heb ik alleen een flesje water bij, wat ik bijna nooit gebruik. |
Citaat:
|
Ik eet niks want dat mag niet!
Heb wel wat druivesuikers in m'n zak, maar dat is niet echt te vreten!! |
Ik at Sultana's (wel van te voren uitpakken want anders maakt het te veel geluid)
|
Ik eet helemaal niks tijdens het examen..
ook niet van die energy snoepjes.. Ik heb alleen een flesje spa bij me en het drinken wat we van school krijgen.. Heb niet echt het idee dat ik bijvoorbeeld van dat dextro energy nodig heb.. |
Citaat:
|
Citaat:
;) |
Ik heb alleen een flesje water, en daar doe ik het die drie uur mee. Ik snap niet dat jullie dat allemaal nodig hebben eigenlijk...
|
ik zorg dat ik lekker uitgeslapen ben.
sta dan op ga ffies wakker worden :p douchen wassen enz enz.. dan ga ik lekker ontbijten! zoals geroosterd brood met een eitje erop en nog een broodje met tomaat :). als ik dan naar school ga neem ik een fles mee met daarin limonade (wat suikers he) en dan neem ik steeds iets anders mee. bijvoorbeeld koekies, sultana, snoepies *tjah dat was het, heb nog maar drie examens gehad.. maar ik hoorde dat je ook weer niet te veel suikers moet in nemen schijnt ook weer slecht te zijn.. maar goed dan wordt er bij ons ook nog een kopje thee langs gebracht.. je mag dacht ik ook om koffie vragen.. maar goed dat was mijn voedselweb dus :p CIAO |
Ik neem een flesje extran mee en een pakje sultana, ik denk er alleen nooit aan om het op te drinken/eten :confused:
|
van tevoren een bak koffie om mijn ogen open te krijgen.. en daar kauwgom en een boterham
|
4 uur: cup a soup :D
|
Citaat:
|
Naahhh waarom mogen wij niet eten tijdens de examens? :confused:
Mijn maag begint na 2 uur zitten steeds heel irri te knorren, maar eten mag dus niet. Belachelijk. |
ik heb de afglopen twee dagen steeds iets te eten meegenomen, maar tijdens de examens heb ik echt totaal geen honger, ik denk dat ik zo geconcentreerd ben dat ik het niet eens voel
|
Citaat:
|
ik heb standaart op mn tafeltje een flesje drinken en een doosje autodrop staan. (niet elke dag een nieuwe hoor :P)
Hjummie :) t enige leuke aan examens... |
Kaugum en ik heb chocolade mee... Hmm; alleen heb die chocola niet gegeten tijdens mijn 2 examens die ik nu gehad heb... ik ben zenuwachtig dus geen honger... en verder nee ben niet met eten bezig...
|
Ik neem een half-liter flesje cola mee en een sultana fruitstart. Voor de rest wordt er ook nog drinken (koffie/thee/water) rondgebracht.
|
banaan en een flesje AA-drink. Gisteren bracht de congiërge ook nog dropjes langs (hij is best wel lief :D )
|
Sultana's per 2 pakjes tijdens een examen.
verder elk examen een flesje Extran energy |
Snoepen is slecht voor de tanden. Foei!
|
Wij mogen helemaal geen snoep, eten of drinken (we krijgen wel 1 keer thee of koffie) mee naar binnen nemen. De kans bestaat dat je er iets op zou hebben geschreven en dat je dus aan het spieken bent. Echt belachelijk.
|
ik heb altijd 2 blikjes bullit bij me
|
Nou ik ga straks maar aan de suiker denk ik.
We mogen zelf zakjes suiker voor in de koffie/thee pakken dus daar sla ik maar een paar van in zometeen. Verder gewoon brood en drinken. |
Geen moer....kkan best 3 uur zonder eten...
Ik heb wel een bidon met water staan, maar daar drink ik niet tot nauwelijks uit...alleen gister bij wiskunde...om me wat moed in te drinken....:p |
niks,
we mogen niks meenemen, krijgen alleen een flesje AA van school |
Citaat:
Maar boeiend.... alweer bijna voorbij!! :D |
Wij mogen niet eten en drinken tijdens het examen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:33. |