![]() |
Denk jij wel eens in andere talen?
Gewoon omdat je te lang bezig bent geweest met die taal?
|
Ja, zeker weten. Ik denk regelmatig in het Engels als ik een mondeling oid heb. :)
|
heel soms... duits... maar echt heel weinig (gelukkig)
|
In het Engels bij een spreekbeurt ja..
|
ik denk vaak in t engels, af en toe in t duits, en dat heeft nix te maken met het te lang bestuderen... :eek:
|
Heel af en toe in het Engels.
Ook voor jou geldt overigens dat je niet te veel topics tegelijk mag openen. |
vrij vaak in het engels... praat ook wel eens tegen mezelf in het engels, moet echt stom klinken
|
Citaat:
|
soms, als ik net een andere taal les heb gehad, of een andere taal proefwek/examen/mondeling/whatever of net een andere taal tv heb gekeken
|
idem hiero, vaak in het engels. Volgens mij gewoon veel te vaak, maar ja, t'is een lekkere en makkelijke taal, vind ik dan...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk ook best wel vaak in het engels, soms in het Frans en soms zelfs in het Fries... :eek:
|
Citaat:
deale! :D |
Soms in het Engels als ik voor school veel bezig met met de engelse taal.
|
Citaat:
|
Eh, Latijn. Engels. Nou niet echt denken. Meer bewust denken. Onbewust denken altijd in het Nederlands.
|
Ja dagelijks regelmatig in het Tsjechisch :)
|
Ja in het Engels
|
Citaat:
Gaat vrij automatisch.... Maar nou is het ook een taal die in het algemeen veel gebruikt wordt... |
Ik denk af en toe wel in het Engels.
|
Ik denk en praat vrij vaak in het Engels.
Het Engels heeft vaak gewoon mooiere woorden om iets te zeggen. Vaak kun je iets in het Engels wél duidelijk zeggen waar het Nederlands geen heldere uitdrukking voor heeft. |
ik denk wel eens in het engels, spreek t ook wel eens als ik niet op t woord in het nederlands kan komen :o
ook héél soms in t duits :eek: |
gewoon in het Engels omdat die steeds meer ingeburgerd wordt, maar dat is dus niet door de reden dat ik te lang met die taal bezig zou zijn.
|
Best vaak in Duits en Engels ook wel..
Frans nooit :) |
Soms in het Engels. Waarom weet ik niet, kan ook geen voorbeeld noemen.
|
alleen scheldwoorden.....
|
Jah, sinds afgelopen zomervakantie droom en denk ik constant in het Engels.
|
Ik denk best wel veel in het engels, en droom zelfs soms in het engels :D
|
Als ik aan het fantaseren ben over mijn toekomst enzow (ja kheb altijd mooie plannen) dan doe ik dat meestal in het Engels. Eigenlijk is het heel gek, maar ik kan gewoon beter fantaseren in het Engels dan in het Nederlands. Engels geeft mij gewoon de gelegenheid veel genuanceerder te denken op de een of andere manier.
|
ja
en ik soms als ik nederlands praat dan zit er wel eens een buitenlands woord tussen :s |
ik denk best wel vaak in het engels ja... dan zit ik na te denken en kom er opeens achter dat ik al een paar minuten een heel verhaal tegen mezelf aan het houden ben in mn hoofd in het engels... :confused: :)
|
Ik denk soms in het chinees (ik kan geen chinees daarom versta ik mezelf soms niet)
|
regelmatig in 't engels. :)
|
ik denk altijd in het Engels
|
ik denk veel in t engels.
ik ben tweetalig (nederlands,engels) opgevoed. :o |
dacht vroeger vaak wel ns in t engels op de fiets naar huis of in bed ofzo
|
Ik betrap mezelf er steeds vaker op dat ik zinnen of uitdrukking in het engels wel weet, maar dat ik ze in het Nederlands niet zou kennen :o
En ik droom af en toe half in het frans, maar het is nogal frans obsessede boel hier in huis... :confused: |
Nee.
|
Zo af en toe wel eens in het Engels.
|
engels en frans, vrij regelmatig....
|
Engels en niet alleen omdat ik ermee bezig ben, maar omdat ik soms in het engels beter uit mijn woorden kom of betere zinnen kan vormen..
Maar ik spoor niet :) |
Euhm aangezien ik tweetalig ben denk ik in twee talen :p ma das wel mega raar :D
|
Citaat:
|
Citaat:
lol |
Soms engels... Want dat klinkt stoer.
|
Nee. Ik denk ook niet in het Nederlands, nu ik erover nadenk.
|
Citaat:
jij verwardt verward met verwardt :D damnz wat ben ik irritant Owjah ik denk oowk soms in ut Latijn, Engels (buttt ofcourse), Frans en Duits en soms (ja, tis egt!) in het NEDERLANDS!!! wauw |
Citaat:
Groetjes, Ripper |
Ja, Engels en Frans. Dat komt omdat een hoop materiaal wat ik voor mijn studie heb moeten lezen in het Engels en/of Frans is gesteld en niet officiëel in het Nederlands (je kunt natuurlijk wel de vertaling lezen, maar dat is enorm nep :p).
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:13. |