![]() |
Ben jij een a-merken-mens of prefereer jij de prijs-kwaliteitverhouding van b-merken?
Ik wil het graag weten. :)
|
Prijs-kwaliteit verhouding is voor mij meer dan genoeg, want ik ben ook maar een arme student. :)
|
b-merken vaak...
Ik ben economisch ingesteld :o :p |
ligt er helemaal aan waar het om gaat... van sommige dingen wil ik niet eens dat ze van goede kwaliteit zijn en te lang mee moeten kunnen gaan omdat ze bij mij toch eerder kapot gaan :o :p
|
Perseus, lieg jij over je leeftijd? :)
On-topic: Ik gebruik in het algemeen meer a-merken dan b-merken. Traditionele reden liggen daaraan ten grondslag, vermoed ik. :) |
Citaat:
|
Een A merk bij de Digros is even duur als een B merk bij de Albert Heijn.
Maar de Aldi roels! |
B:)
|
prijs/kwaliteit
|
Aldi. :cool:
|
A- merken. tja reclame he....
|
Allebei, het maakt me niet zoveel uit. Als ik het zelf koop liever B natuurlijk ;)
|
ik koop zelf praktisch niet, maar ik ben geneigd b-merken als minder te zien... :o
|
Ik koop vrijwel alleen bij de natuurwinkel. Hoe noemt men dat?
|
ik drink bijna altijd coca cola maar ik loop in hema kleren,
ligt er dus een beetje aan wat voor product eht is |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vaak B-merken met A-kwaliteit onderdelen
zo heb ik een Vestel TV met Phillips onderdelen meestal let ik wel goed op de prijs/kwaliteitverhouding voor ik iets koop |
Ligt eraan waarvoor, wanneer, enzo.
|
Bij voorkeus een b-merk van redelijke kwaliteit. Waarom meer betalen als het ook minder kan? Ik heb niet zo veel te besteden, dus is het wel handig om daar op te letten. Maar bij sommige producten zijn de a-merken gewoon veel beter/lekkerder, en kies daarvoor.
|
ik koop het liefst A-merken. dan weet je dat het kwalitatief wel goed zit. en zoals mijn oude wijze moedertje altijd zegt:" goedkoop is duurkoop"
|
Verschilt een beetje. Vaak zoek ik de gulden middenweg.
|
meestal B-merken
het enige A-merk dat ik altijd koop is Coca Cola |
Citaat:
|
Het maakt me niets uit, als het maar goed is. En als dat voor een beetje minder geld kan: graag!
|
Ik niet. :)
|
Let ik niet op, is maar hoe het uit komt.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:19. |