![]() |
Tip tegen blaasontsteking
Ik heb minstens 1 keer in de maand blaasontsteking. Of beter gezegd, HAD. Want ik heb nou een wondermiddel gevonden: Solidago complex van A. Vogel. Als je het voelt aankomen, gelijk mee beginnen, en dan zet het niet door. Het werkt echt, ik kon deze tip niet voor me houden, en hoop dat iemand er nog wat aan heeft!
|
mjah en veel water drinken en veel naar de wc gaan ja :)
goeie tip :) |
dankjewel :)
|
thnx!
|
Solidago is een vochtafdrijvend middel. Het zet je nieren aan tot harder werken. Kijk wel uit dat je geen zout-tekorten krijgt. Bananen en tomaten vullen de kalium behoefte weer aan.
Monarda complex, ook van Vogel, werkt meer direct op de dreigende ontsteking, en bevat ook een ontkrampend en koortswerend middel.( Belladonna) Voorkomen is nog beter: Extra vitamine C, om je slijmvliezen sterker te maken Veel drinken en daarbij goed leegplassen, om de bacterien steeds te lozen Na de sex binnen een kwartier gaan plassen Voor de sex allebei wassen. |
KAn je dat gewoon bij drogist kopen???????
|
veel citrus eten/drinken (denk aan sinasappelsap) dit verhoogt de zuurgraat van de urine waardoor je minder snel blaasontsteking krijgt, en net wat de anderen zeggen veel water drinken helpt perfect!
|
ik heb nou altijd antibiotica in huis, omdat ik zovaak blaasontsteking heb.... en dan hoef ik het maar 2á3dagen te nemen (elke dag 2pillen)
die bacterie die voor blaasontsteking zorgt kan niet tegen vitamini c, dus idd veel sinaasappelsap drinken of cranberriesap, maar dat lijkt me heel erg vies..... |
Citaat:
je hebt ook cranberrycapsules |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb ook nog een hele GOEDE TIP!!! Veel APPELSAP drinken.. Egt waar zelf van de dokter gehoord.. Nou ja... dat was het :) doeg -xxx- |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:46. |