![]() |
drinkontbijt
weet iemand hoe je zelf een lekker drinkontbijt kan maken?
ik heb yoghurt, vruchtensap en moet er dan nog iets van pap (van dat 'poeder') in, of iets anders??? (*ik denk dat dit niet in het goede morgen topic hoort, want ik zoek een recept?? anders moet hier maar een slotje op :o *) |
Volgens mij moet je gewoon fijngemalen fruit en eventueel vruchtensap of van die graankorrels door de yoghurt mengen, of gewoon kant en klaar kopen natuurlijk :D
|
yoghurt
appelmoes banaan sinaasappelsap beetjuh mueslie mjam |
Als je op dieet wilt, waarom vraag je dit niet in het grote lijntopic? Daar komen al de 'lijners' en die kennen er wel veel van.
|
Ik deed het wel eens zo;
karmelk en dan daarbij aarbeiden en kiwi, bananen, of whatever fijn maken met de staafmixer... dan heb je wel iets lekkers :) |
Citaat:
*tis maar een optie* |
Citaat:
ik eet 's ochtends altijd brood, maar had een keer zin in iets anders, vandaar... :rolleyes: |
Zelf maak ik vaak een mix van;
- twee sinaasappels, - een banaan. Dat goed staafmixen, zodat je een pureetje krijgt. Vervolgens twee eetlepels kwark. Alles goed doorroeren Je kan er nog wat muesli doordoen en smullen maar :) Je kan er natuurlijk ook nog meer fruit aan toevoegen, appels bv. |
Wat ik vroeger deed was een fles fruitontbijt kopen en dan met de staafmixer mengen met yoghurt. Dan doe je langer met 1 fles en dan hoef je tenminste niet 's ochtends een bakje yoghurt leeg te lepelen (vind ik altijd irritant) maar gewoon een glas leegdrinken wat je zo gedaan hebt.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:32. |